رقابت 1700 داوطلب استخدام در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

همزمان با برگزاری آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور،1700 داوطلب در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور روز جمعه 15 تیر همزمان با سراسر کشور در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
مجید مشک بید حقیقی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این خصوص گفت: « آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور امروز در حوزه های دانشگاههای آزاد اسلامی واحد رشت و واحد لاهیجان برگزار شد.»
وی ادامه داد: « تعداد 4889 نفر از داوطلبان این آزمون در حوزه های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به هم به رقابت پرداختند که از این تعداد 1700 داوطلب زن در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و تعداد 3189 داوطلب آزمون در سه حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، دانشکده سما لاهیجان و مدارس دخترانه دوره اول و دوم سما به رقابت می‌پردازند.
مشک بید حقیقی تصریح کرد: « در واحد لاهیجان 1388 داوطلب مرد و 1801 از داوطلبان را خواهران تشکیل می‌دهند که از این تعداد، 2586 نفر از داوطلبان در واحد لاهیجان و 603 نفر در حوزه‌های مربوط به سما به رقابت می‌پردازند.
لازم به ذکر است پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرای کشور از ساعت 8:30 همزمان با سراسر کشور علاوه بر دیگر حوزه ها در حوزه‌های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد.

201

کد خبر: 960524

وب گردی

وب گردی