فرانسه 2 - اروگوئه صفر/ صعود آسان خروس‌ها به نیمه‌نهایی

تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی مقابل اروگوئه به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 راه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و اروگوئه از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه «نووگوراد» به قضاوت نستور پیتانا آرژانتینی، اولین بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی 2018 را برگزار کردند که این بازی با برتری 2 بر صفر فرانسه و صعود این تیم به نیمه‌نهایی به پایان رسید.

نیمه اول با حملات پراکنده 2 تیم آغاز شد اما در ادامه محافظه‌کاری ، اندکی از تب و تاب بازی کم کرد. در نهایت پس از اخطاری که بنتانکور اروگوئه‌ای را از بازی بعدی تیمش محروم کرد، ضربه آزاد ارسالی از سوی آنتوان گریزمان با ضربه سر رافائل واران در دقیقه 40 به گل اول فرانسه تبدیل شد. ضربه سر کاسرس و مهار یک دست استثنایی هوگو یوریس فرانسوی آخرین اتفاق نیمه اول بود. در نهایت 45 دقیقه اول با برتری یک بر صفر خروس‌ها خاتمه یافت، ضمن اینکه هرناندس از فرانسه هم کارت زرد گرفت.

برتری فرانسه در نیمه دوم هم ادامه یافت اما اروگوئه که در غیاب ادینسون کاوانی اندکی ضعیف نشان می‌داد، در ضدحملات خطرساز می‌شد. شوت گریزمان با اشتباه موسلرا در دقیقه 61 به گل دوم فرانسه تبدیل شد. در ادامه اروگوئه ناتوان نشان داد و تمارض کیلیان امباپه، بازی را به جنجال کشاند؛ آنچه در نهایت اخطار به این بازیکن را در پی داشت.

دخالت موثر علیرضا فغانی، داور چهارم ایرانی بازی نقش مهمی در آرام کردن نیمکت 2 تیم در جریان این جنجال داشت. در نهایت تغییرات تاکتیکی 2 تیم نتیجه‌ای در پی نداشت و فرانسه با برتری 2 بر صفر برای اولین بار از جام‌جهانی 2006 و برای چهارمین بار در 10 دوره اخیر به جمع 4 تیم برتر دنیا راه یافت.

604

کد خبر: 960546

وب گردی

وب گردی