آموزش مداوم دانشجویان و پرسنل از ضروریت¬های مراکز درمانی است

معاون توسعه و منابع بیمارستان بوعلی، در حاشیه برگزاری سمینار 2 روزه ایمنی و سلامت، یکی از ضرورت¬های مراکز درمانی پیشرفته را آموزش مداوم دانشجویان و پرسنل عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، بیمارستان بوعلی دو روز گذشته میزبان سمینار دو روزه ایمنی و نظام سلامت با محوریت ایمنی بیمار بود. این سمینار با حمایت دکتر امیر ایجادی، رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی بوعلی و به همت مرکز تحقیقات بالینی بیمارستان در سالن همایش­های بیمارستان بوعلی با حضور تعدادی از پزشکان، دانشجویان، پرسنل و میهمانان ویژه با امتیاز بازآموزی از مرکز آموزش مداوم معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.

در این سمینار دو روزه که دبیری علمی آن را دکتر مرجان محمدنوری بر عهده داشت، پزشکان متخصص و فوق تخصص رشته­های مختلف پزشکی از قبیل زنان، بیهوشی، دارویی، اطفال و ... دستاوردهای جدید دنیای پزشکی را برای گروه­های هدف شامل جراحی عمومی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، ارولوژی، زنان و زایمان، بیهوشی، روماتولوژی، کودکان، خون و سرطان اطفال، بیماری­های داخلی، عفونی، بهداشت باروری، بیولوژی تولید مثل، پزشکان عمومی، مامایی، پرستاری و پرسنل واحدهای درمانی بیمارستان ارائه کردند.

در حاشیه این سمینار دکتر هوشنگ امیرفیروزکوهی، معاونت توسعه و منابع بیمارستان بوعلی با بیان اینکه آموزش مداوم دانشجویان و پرسنل از ضروریت­های هر مرکز درمانی پیشرفته­ای می­باشد اظهار کرد: « برگزاری این سیمنارها می­تواند در ارتقاء درجه کیفی خدمات­رسانی به بیماران نیز کمک کننده باشد و یکی از سیاست­های این مرکز این است که در آینده تعداد کنگره­ها و سمینارهای خود را به بیش از استاندارهای وزارت بهداشت برساند.»

کد خبر: 960556

وب گردی

وب گردی