برگزاری ترم تابستان با ارائه تسهیلات متنوع رفاهی به همه دانشجویان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک از برگزاری ترم تابستان در این دانشگاه با ارائه تسهیلات متنوع رفاهی به همه دانشجویان دانشگاه‌ها خبر داد.

دکتر حامد زارعی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در جلسه هیات رئیسه دانشگاه و در راستای تکریم شایسته دانشجویان در فصل تابستان، طبق هماهنگی انجام شده به همه دانشجویان ترم تابستان بلیت ویژه استفاده از مجموعه ورزشی تفریحی استخر و باشگاه تفریحی آموزشی سوارکاری بدون محدودیت زمانی تعلق می‌گیرد.

زارعی با اعلام اینکه در تابستان سال 97-96 همه دانشجویان مقاطع کارشناسی، کاردانی به کارشناسی و دوره کاردانی می‌توانند نسبت به انتخاب حداکثر 8 واحد درسی اقدام کنند، اظهار کرد: در دوره تابستان دروس عمومی،‌ دروس پایه و برخی دروس تخصصی رشته‌های تحصیلی ارائه و دانشجویان از 16 لغایت 21 تیرماه می توانند در خصوص ثبت نام خود اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا با اشاره بر اینکه دانشجویانی که 10 واحد درسی باقیمانده دارند، می‌توانند تا این سقف نسبت به انتخاب واحد دوره تابستان اقدام کنند، گفت: انتخاب دروس وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) و روخوانی قرآن کریم علاوه بر 8 واحد، بلامانع است.

وی یادآور شد: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته می توانند دو عنوان درس جبرانی مقطع کارشناسی تا سقف ۶ واحد درسی انتخاب کنند.

این مقام مسئول دانشگاهی شروع کلاس های ترم تابستان را ۲۳ تیر تا یک شهریور عنوان کرد و گفت: همه کلاس های این واحد دانشگاهی در پردیس ورامین برگزار می‌شود.

زارعی خاطرنشان کرد: همه دانشجویان سایر دانشگاه‌های کشور اعم از آزاد، دولتی، غیرانتفاعی و پیام‌نور می‌توانند با همراه داشتن معرفی‌نامه از دانشگاه محل تحصیل خود، دوره تابستان 97-96 را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا با دریافت تسهیلات رفاهی تجربه کنند.

202

کد خبر: 960583

وب گردی

وب گردی