آتش به جان انبار نخ و پارچه  کوچه صرافها افتاد

آتش نشانان در یک عملیات نفسگیر، آتش سوزی انبار نخ و پارچه را در خیابان مولوی مهار کردند.

به گزارش ایسکانیوز رخداد این حادثه ساعت 4:55 صبح امروز از سوی شهروندان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و در پی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیات سه ایستگاه آتش نشانی را به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی به خیابان مولوی، خیابان حاج ابوالفتح، ابتدای کوچه صرافها رهسپار کرد.
امیر هاتفی مدیر منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان سه طبقه به مساحت 600 متر مربع دیده می شد که طبقه زیرزمین آن به محلی برای نگهداری مقدار زیادی توپ های پارچه و نخ تبدیل شده بود.
وی افزود: زیرزمین و حیاط این ساختمان به مساحت 350 متر طعمه شعله های آتش شده و در حال سوختن بود و هر لحظه به حجم شعله های آتش افزوده می شد.
هاتفی تاکید کرد: باتوجه به اشتعال بالای مواد موجود در انبار، آتش در حال سرایت به اطراف و طبقات بالاتر بود.
وی گفت: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه پس از بررسی و ایمن سازی کامل، و قطع برق و گاز به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به زیر زمین رساندند و مهار شعله های آتش را آغاز کردند.
مدیر منطقه پنج عملیات آتش نشانی تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی برای جستجوی محبوسین احتمالی وارد ساختمان مسکونی شدند.


وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدوم و محبوسی در بر نداشت و نیروهای آتش نشانی در یک سه ساعت عملیات نفسگیر موفق شدند آتش سوزی را پیش از گسترش، مهار و کاملاً خاموش کنند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی در دست بررسی است.

700

کد خبر: 960617

وب گردی

وب گردی