برای تمامی طرح های درآمدزا در دانشگاه آزاد اسلامی باید پیوست فرهنگی تهیه شود

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از آزمایشگاه‌ها و نمایشگاه محصولات تجاری واحد کرج بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به نقل از واحد کرج، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید، ضمن مثبت ارزیابی کردن عملکرد این واحد دانشگاهی، گفت: از اقدامات انجام شده و همتی که واحد کرج در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح های درآمدزا و شرکت های دانش بنیان انجام داده، تشکر می کنم و این مسیر به موفقیت منجر خواهد شد.

دکتر فرهاد رهبر پس از بازدید از نمایشگاه محصولات تجاری شده این واحد دانشگاهی، اظهار داشت: مسیر انتخاب شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به موفقیت منجر خواهد شد. تمام تلاش مسئولان واحد کرج باید این باشد که در مسیر آغاز شده محکم و استوار گام بردارند و موانع اجرایی را با کمک و همراهی یکدیگر مرتفع کنند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از موانع اجرایی طرح های درآمدزا در دانشگاه آزاد اسلامی مربوط به مسائل خارج از سیستم است، تصریح کرد: اگر خودمان را به جامعه و کسانی که قصد خدمت رسانی به آنان داریم، اثبات کنیم، قطعاً در رفع موانع نیز موفق خواهیم بود.

دکتر فرهاد رهبر با برشمردن نکات مثبت طرح های ارائه شده در نمایشگاه محصولات تجاری شده واحد کرج، ضمن تاکید بر تهیه پیوست فرهنگی، گفت: برای تمامی طرح های درآمدزا در دانشگاه آزاد اسلامی باید پیوست فرهنگی تهیه شود تا از ایجاد مشکلات ثانوی در اجرای آنها پیشگیری شود.

وی همچنین با استماع گزارش اقدامات صورت گرفته در بخش طرح های درآمدزا و شرکت های دانش بنیان استان البرز و واحد کرج، اقدامات انجام شده و همت واحد کرج در این مسیر را سبب خرسندی و قابل تقدیر عنوان کرد.

لازم به ذکر است، این بازدید با همراهی دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، دکتر محمدرضا عسگری رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان البرز و جمعی از مسئولان دانشگاهی و استانی استان البرز صورت گرفت.

در نمایشگاه محصولات تجاری شده واحد کرج بیش از 9 محصول شامل طرح استحصال فلزات گرانبها، طرح تهیه GPS خودرو، طرح توموگرافی درختان سرپا، طرح ساخت کیت آموزشی استخراج DNS، طرح ساخت دستگاه الکتروشوک قلب، طرح نرم افزار آموزشی اجتماعی داناک، طرح ساخت کامپیوتر دیوار و ساخت ایمپلت های پزشکی ارائه شده است.

کد خبر: 960725

وب گردی

وب گردی