تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی مستلزم  همدلی و هم افزایی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: رسیدن به اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی مستلزم خرد جمعی، هم افزایی و همدلی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، دکتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جلسه شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی استان اصفهان که در واحد دانشگاهی نائین برگزار شد، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در حوزه فعالیت های دانش بنیان، برترین استان کشور است و مدیران روابط عمومی باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشند، افزود: رسیدن به اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی استان مستلزم خرد جمعی، هم افزایی و همدلی است و در این راستا برای عملیاتی شدن هم افزایی، نواحی چهارگانه در استان ایجاد و با ظرفیت های واحدها در نواحی مختلف به حمایت از واحدهای ضعیف اقدام کرده ایم.

وی اظهار داشت: مدیران روابط عمومی باید عضو هیأت رئیسه واحد دانشگاهی باشند، چرا که روابط عمومی رکن است و حضور مدیر روابط عمومی در هیأت رئیسه، می تواند در شناسایی افق های پیش رو و ایجاد ظرفیت های جدید مؤثر باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اجرای طرح تعاون اساتید، خاطرنشان کرد: توانستیم با اجرای مطلوب این طرح، کمبود و نقص واحدهای درسی اساتید تمام وقت را جبران کنیم و درصدد طراحی و اجرای طرح هیأت علمی استانی هستیم و به منظور ایجاد توازن در تعداد کارمندان واحدهایی که با مازاد نیروی کارمندی مواجه هستند، درصدد انجام مقدمات اجرایی طرح تعاون کارمندان با هماهنگی سازمان مرکزی هستیم.

روابط عمومی ها محور اصلی رونق فعالیت های دانش بنیان باشند

در ادامه این جلسه، اصغر عالمیان مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به سیاست های ابلاغ شده از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای دانشگاهی گفت: روابط عمومی به عنوان محور و عامل محرک جریان اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه باید زمینه حضور فعالان اقتصادی و ایجاد ارتباط بین شرکت های کارآفرین دانش بنیان و سرمایه گذاران بخش خصوصی را فراهم کند.

عالمیان گفت: شناسایی ظرفیت ها، گفت وگو و نشست با متخصصان و معرفی محصولات دانش بنیان دانشگاه ها با استفاده از ابزار رسانه و حمایت از شرکت ها و فعالین این عرصه، مأموریت ویژه روابط عمومی ها در این برهه است.

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به لزوم شناسایی، معرفی و بهره گیری از ظرفیت های ویژه هر شهر و منطقه محل استقرار واحد دانشگاهی افزود: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در نظر دارد برای معرفی هر چه بهتر نخبگان، جاذبه های گردشگری و معرفی محصولات شرکت های دانش بنیان واحدها و تقویت فضای گفت وگو و اندیشه ورزی و تقویت انسجام سازمانی درون واحدهای دانشگاهی استان، مجله مشترک استانی منتشر کند و با هدف سرمایه گذاری دانش بنیان و گردشگری، تولید اپلیکیشن های مرتبط را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان همچنین با تأکید بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع و ارتباط تنگاتنگ واحدهای دانشگاهی با روابط عمومی و رسانه های سازمان مرکزی، گفت: مدیران و کارشناسان روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان ضمن تقویت بخش خبر و تولید محتوا لازم است از ظرفیت رسانه برای معرفی هرچه بهتر دانشگاه خود استفاده کنند، چرا که رسانه بهترین ابزار برای انتقال پیام است.

202

کد خبر: 960740

وب گردی

وب گردی