گزینه‌های جانشینی رونالدو مشخص شدند/ از کاپیتان بلژیک تا آقای گل انگلیس

روزنامه مارکا با اشاره به جدایی فوق ستاره تیم فوتبال رئال مادرید، اعلام کرد ستاره های جام جهانی 2018 روسیه گزینه جانشینی او هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، روزنامه مارکا اسپانیا گزارشی را درباره کاندیداهای جانشینی کریستیانو رونالدو در رئال مادرید معرفی کرد. تمام 3 گزینه مطرح شده از سوی روزنامه اسپانیایی، ستاره های جام جهانی 2018 روسیه هستند.

ادن هازارد، کاپیتان تیم ملی بلژیک که «شیاطین سرخ» را به نیمه نهایی جام جهانی رسانده و تاکنون 2 گل زده و 2 پاس گل داده، یکی از گزینه هاست. نام ستاره چلسی از سال گذشته برای حضور در رئال مطرح بود و او تمدید قرارداد با تیم انگلیسی را نپذیرفت تا به رویای خود یعنی پیوستن به رئال برسد.

کیلیان ام‌باپه، ستاره 19 ساله تیم ملی فرانسه و پدیده جام جهانی 2018 نیز گزینه رئال است. البته سال گذشته هم کهکشانی ها به دنبال جذب این ستاره بودند ولی باشگاه پاری سن ژرمن با قاطعیت پیشنهاد آنها را رد کرد. پدرِ "ام باپه" نیز با این انتقال مخالف بوده و این انتقال، سخت به نظر می رسد.

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و آقای گل کنونی جام جهانی 2018 روسیه با زدن 6 گل نیز گزینه مناسبی برای رئال است. کین درخشش فوق العاده ای در روسیه داشته و روز گذشته نیز تیمش را به مرحله نیمه نهایی رساند.

604

کد خبر: 960756

وب گردی

وب گردی