کنسرت رسیتال گیتار لیلی افشار در نیاوران

لیلی افشار جمعه، پنجم مرداد در فرهنگسرای نیاوران کنسرت رسیتال گیتار کلاسیک برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز،لیلی افشار (آهنگساز و نوازنده‌ گیتار) پنجم مرداد در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازد. او در این اجرا در کنار آثاری از آهنگسازان معاصر، قطعاتی از موسیقی محلی مناطق مختلف ایران را اجرا می‌کند. او همچنین در مدتِ حضور خود در ایران، مسترکلاس‌هایی را نیز در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته برگزار می‌کند.

افشار در این سال‌ها در ایران، آلبوم‌ها و کتاب‌های بسیاری نیز منتشر کرده است که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به «۲۴ کاپریچوی گویا»، «ساغر»، «گذار در نوا» و «مسخ» منتشر شده توسط نشر ماهور اشاره کرد.

کتاب «موسیقی قرن ۲۰ و۲۱ گیتار کلاسیک» نیز اثری است که او در آن، قطعات را با ویرایش و انگشت‌گذاری خودش چاپ کرده است تا به گیتاریست‌های ایرانی کمک کند و دسترسی به نت خوب با چاپ خوب و شرکت معتبر برایشان راحت‌تر باشد.

لیلی افشار کنسرت‌های متعددی در ایران، آمریکا، انگلستان، ایرلند، کانادا، فرانسه، دانمارک، ایتالیا، آفریقا، نیوزیلند، استرالیا و آمریکای جنوبی برگزار کرده است. او همچنین در ویگمور هال لندن، مرکز هنرهای اجرایی کندی، فستیوال موسیقی گرند تیتن، فستیوال موسیقی اسپن، مدرسه هنرهای تجسمی بنف، فستیوال موسیقی منتون و… نواخته و همچنین به عنوان بهترین گیتاریست کلاسیک زن برنده جایزه ارویل ایچ. گیبسن شده است.

کنسرت رسیتال (اجرایی آوازی یا بدون کلام توسط یک نوازنده) گیتار کلاسیک لیلی افشار، جمعه پنجم مرداد ساعت ۲۱ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

۵۰۱

کد خبر: 960798

وب گردی

وب گردی