تسهیلات دانشگاه آزاد اسلامی  واحد بردسیر برای دانشجویان کارشناسی ارشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گفت: طبق بخشنامه سازمان مرکزی سه نفر اول مقطع ارشد در دانشگاه آزاد بطور رایگان تحصیل خواهند کرد و برای دانشجویان ممتاز بین 5 تا 15 درصد تخفیف قرار داده ایم .

حجت الاسلام دکتر میثم تارم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر در گفت و گو باخبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره پذیرش و میزان ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد واحد بردسیر، گفت: در حال حاضر در واحد بردسیر 12 رشته در مقطع کارشناسی ارشد داریم و تا الان کاهش و حذف رشته نداشته ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر افزود: در واحد بردسیر رشته های معماری و مهندسی عمران پر متقاضی هستند همچنین رشته های ریاضی و ادبیات فارسی تا حدودی افت داشتند و متقاضی چندانی ندارند.

دکتر میثم تارم در ادامه درباره تسهیلات واحد بردسیر برای نفرات برتر کارشناسی ارشد خاطر نشان کرد: برطبق بخشنامه سازمان مرکزی سه نفر اول مقطع ارشد در دانشگاه آزاد بطور رایگان تحصیل خواهند کرد و برای دانشجویان ممتاز بین 5 تا 15 درصد تخفیف قرار داده ایم. تخفیف بر مبنای شرایط است اما بسته به شرایط موجود معمولا نصف شهریه را دانشگاه بصورت وام در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد واحد بردسیر بزرگ ترین دانشگاه شهرستان بردسیر است که مجهزترین دانشگاه این شهرستان به حساب می آید و از نظر امکانات رفاهی و خوابگاهی شرایط خوبی دارد. یک مجتمع اقامتی بصورت سوئیتهای مبله در اختیار دانشجویان این واحد دانشگاهی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در پایان متذکر شد: در حال حاضر در واحد بردسیر فقط در رشته ادبیات غنایی پذیرش دکتری با کنکور داریم و پذیرش دکتری بدون کنکور استعدادهای درخشان در این واحد دانشگاهی وجود ندارد.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 960812

وب گردی

وب گردی