مرکز اگریگیتوری استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد

مرکز تجمیع ایده‌های نوآورانه «اگریگیتوری» استان مازندران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری راه‌اندازی و فعال شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین بهره‌برداری از این مرکز گفت: مرکز اگریگیتوری به عنوان بخش درآمدزای فناوری برای جوانان تحصیلکرده به شمار می‌رود.

محمدجواد آذری جهرمی افزود: این مرکز حلقه ارتباط جوانان تحصیل‌کرده حوزه فناوری با بازار است تا از این طریق بتوانند تولیدات محتوایی را برای فروش به بازار عرضه کنند.

وی با توجه به اجرای موفق این مراکز در دانشگاه‌های دیگر کشور، گفت: سال گذشته دانشگاه شیراز از محل این مرکز توانست 200 میلیارد تومان درآمد کسب کند.

وزیر ارتباطات افزود:دانشگاه صنعتی شریف هم سال گذشته با راه‌اندازی این مرکز موفق شد برای جوانان عضو درآمد 300 میلیارد تومانی فراهم آورد.

راهبرد مرکز اگریگیتوری تسهیل‌گری، شتاب‌دهی و حمایت از تولیدکنندگان، تامین کننده‌ها و صاحبان محتوا در استان مازندران است که با توافقات صورت گرفته با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور اینترنت در کشور، تولیدکنندگان محتوا در استان می‌توانند در حوزه‌های مختلف سرویس‌های متنوع و خلاقانه‌ای تعریف کنند تا با ایجاد نوآوری در این عرصه به سرویس‌های محبوبی در حوزه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه تبدیل شوند.

202

کد خبر: 960832

وب گردی

وب گردی