خروج قطار از ریل در استان تکیرداغ ترکیه

بر اثر خروج شماری از واگن های قطار مسافربری در نزدیکی روستای "ساری‌لار " شهرستان " چورلو " در استان "تکیرداغ "ترکیه شماری از مسافران جان باخته و شماری نیز زخمی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، بر اثر بارندگی شدید و رانش زمین و خروج شماری از واگن های قطار مسافربری که از "اوزون‌کوپرو "عازم استانبول شده بود در نزدیکی روستای "ساری‌لار" شهرستان "چورلو" در استان "تکیرداغ" ترکیه شماری از مسافران جان باخته و شماری نیز زخمی شدند.

محمد جیلان، استاندار تکیرداغ به خبرنگار آناتولی گفت: «بر اثر خروج واگن های قطار مسافربری اوزون کوپرو- استانبول در نزدیکی روستای ساری‌لار شهرستان چورلو به دلیلی که هنوز مشخص نیست شمار زیادی مسافر زخمی شدند. بیشتر مجروحان به بیمارستان منتقل شده اند، شماری نیز جان باخته اند، اما هنوز نمی توان آمار دقیقی اعلام کرد. معلوماتی مبنی بر وقوع این تصادف بر اثر بارش شدید باران گزارش شده است.»

نیروهای مسلح ترکیه نیز برای انتقال مجروحان به بیمارستان وارد عمل شده و با بالگرد مجروحان را منتقل می کنند.

ایوب گوموش، مشاور وزارت بهداشت و درمان ترکیه اعلام کرد: طبق برآوردهای اولیه در این سانحه 24 نفر جان باخته و 338 نفر نیز زخمی شده اند.

"رجب طیب اردوغان"، رئیس جمهور ترکیه از "سلیمان سویلو "وزیر کشور و "احمد ارسلان" وزیر حمل و نقل، دریانوردی و ارتباطات به صورت تلفنی گزارش گرفت.

وی برای جان باختگان رحمت و برای مجروحان شفای عاجل طلب کرد.

منبع : آناتولی

کد خبر: 960911

وب گردی

وب گردی