برانکو: شانس انگلیس 10 درصد بیشتر از کرواسی است/ امیدوارم بردی تاریخی کسب کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان دالیچ کار سختی مقابل انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 دارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ که این روزها پرسپولیس را در زادگاهش یعنی شهر واراژدین کرواسی آماده حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و حضوری قدرتمندانه در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند، در مورد پیروزی شاگردان زلاتکو دالیچ مقابل روسیه در ضربات پنالتی و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 روسیه به سایت «مدیمورسک نووین» کرواسی گفت: شایسته پیروزی مقابل روسیه و از هر حیث برتر از آنها بودیم. تنها کمی در نیمه اول ضعیف ظاهر شدیم. شاید اگر آن توپ پریشیچ که به تیر دروازه خورد، به گل تبدیل می‌شد در وقت‌های قانونی می‌توانستیم بازی را به سود خود تمام کنیم.

وی افزود: ضروری است که بازی با روسیه مورد آنالیز قرار بگیرد، اما به دالیچ اعتقاد دارم، کسی که برای بازیکنانش احترام قائل است و بازیکنان نیز به همان اندازه به او احترام می‌گذارند. شب بازی واقعاً هیجان‌زده بودم چون بازی را به چشم یک هوادار دیدم و به کاری که تاکنون تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 کرده، افتخار می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس همچنین در خصوص رویارویی کرواسی با انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2018 اظهار داشت: پس از سال‌ها تیم ملی انگلیس در این دوره جام جهانی خیلی خوب عمل کرده است. آنها حریف سختی برای کرواسی خواهند بود. انگلیس تیم جوانی دارد که به سادگی می‌تواند بر رقیب خود تسلط پیدا کند. از آنجایی که دو بازی اخیر کرواسی به وقت‌های اضافه کشیده شد، به نظرم انگلیس کمی برتری نسبت به ما دارد و اگر بخواهم درصد بگویم شانس برتری سه‌شیر 55 به 45 درصد است. با این حال با توجه به روحیه و کیفیتی که تیم ملی کرواسی دارد، انتظار دستاوردی تاریخی از شاگردان دالیچ و رسیدن به فینال این دوره از جام جهانی داریم.

برانکو با اشاره به اینکه او و بلاژوویچ 20 سال پیش چنین وضعیتی را پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل آلمان تجربه کردند، تأکید کرد: این حس توصیف‌ناپذیری است. سخت است که بشود توصیف کرد چه اتفاقی می‌افتد وقتی شما به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی می‌رسید. همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد و خیلی فرصت لذت بردن از آن را ندارید چون چند روز بعد یک آزمونی جدید در انتظارتان است. در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی مقابل فرانسه موفق نبودیم، اما امیدوارم چهارشنبه شب کرواسی پیروزی تاریخی مقابل انگلیس کسب کند و همانطور که قبلاً گفته‌ام در فینال برای کسب جام به میدان برویم.

604

کد خبر: 960934

وب گردی

وب گردی