ویه‌را: حضور آنری روی نیمکت بلژیک برای فرانسه شرم‌آور است

هافبک سابق تیم ملی فرانسه، حضور هم‌بازی خود در کادر فنی تیم ملی بلژیک را تأسف‌آور دانست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پاتریک ویه‌را اعتراف کرد دیدن تیری آنری، هموطن و هم‌تیمی سابقش در آرسنال، روی نیمکت تیم ملی فوتبال بلژیک در بازی امشب (سه‌شنبه) این تیم مقابل فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2018، عجیب و سخت است.

آنری که در تیم ملی فرانسه و آرسنال همبازی ویه‌را بود، امشب باید به بلژیکی‌ها کمک کند تیم ملی کشورش را در رسیدن به فینال ناکام بگذارند. به نظر سرمربی نیس، چنین اتفاقی دوباره هرگز نباید تکرار شود و این که آنری می‌توانست به جای نیمکت بلژیک، روی نیمکت «خروس‌ها» بنشیند.

ویه‌را در این باره گفت: برای من دیدن این که تیری آنری بلژیکی‌ها را هدایت کند، عجیب است. شما باید با خودتان فکر کنید و یکسری سؤالات را بپرسید. این که چطور ممکن است بازیکنی مانند او با تیم ملی بلژیک باشد؟ این اتفاق برای فوتبال فرانسه، شرم‌آور است. شما باید ببینید چه اتفاقی افتاده که چنین بازیکن بزرگی می‌رود و به یک تیم ملی دیگر خدمت می‌کند. باید پرسید چه اقداماتی لازم است انجام شود تا یک بازیکن بزرگ‌ را به کشوری دیگر ندهیم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است.

سرمربی تیم فوتبال نیس ادامه داد: نمی‌دانم که آیا فدراسیون فوتبال فرانسه پیشنهادی به آنری داده بوده یا نه؛ این که آنری از همان اول می‌خواست با بلژیکی‌ها کار کند یا نه. ما باید خیلی حواس‌‌مان را جمع کنیم تا دوباره شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

تیم ملی فوتبال فرانسه امشب (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران برای صعود به فینال جام جهانی به مصاف بلژیک می‌رود.

604

کد خبر: 961073

وب گردی

وب گردی