گسترش تعاملات میان دانشگاه شریف و کشور استرالیا

هیئتی دو نفره از کمسیون تجارت و سرمایه گذاری استرالیا (آسترید) ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف با مسئولان دانشگاه و بنیاد شریف-ایمیدرو دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه شریف آقایان منیر سنکری و رضا قراخان از کمسیون تجارت و سرمایه گذاری استرالیا (آسترید)، در جلسه‌ای با حضور دکتر سیم‌چی، مدیر امور بین‌الملل، دکتر عسگری از دانشکده مواد و رئیس بنیاد شریف-ایمیدرو، دکتر حلالی از دانشکده مواد و خانم مهندس رجبی از بنیاد شریف-ایمیدرو به بحث و تبادل نظر در خصوص راههای گسترش تعاملات بیشتر پرداختند.

در این جلسه ضمن برشمردن پیشینه روابط ایران و استرالیا در زمینه صنایع معدنی و تجربیات سازمان ایمیدرو در مشاوره به صنایع توسط دکتر عسگری، به ایجاد یک نهاد منسجم برای افزایش کارایی همکاری‌های دو کشور در این حوزه اشاره شد.
در ادامه آقای سنکری با توضیح اینکه تعدادی از شرکت‌های استرالیایی مایل به همکاری با ایران هستند، گفت: افزایش سطح روابط نیازمند بستری است که این شرکت‌ها بتوانند سریع‌تر با طرف ایرانی ارتباط برقرار کنند. در پایان مقرر شد جلسه‌ای برای تشکیل نقشه راه بستر همکاری‌ها میان دو کشور در آینده نزدیک تشکیل شود.
شایان ذکر است سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به منظور رفع نیاز کشور به محصولات و فراورده های معدنی با تاکید بر بهینه سازی نظام اقتصادی کشور در بخش معادن و صنایع وابسته تشکیل شده است.

202

کد خبر: 961102

وب گردی

وب گردی