توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای خدمت به مردم است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در جهت خدمت به مردم منطقه و کشور است.

به گزارش ایسکانیوز از واحد دامغان، دکتر نعمت الله نعمتی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با سیدمحسن طباطباییان رئیس اداره جهاد کشاورزی دامغان دیدار و گفت وگو کردند.

دکتر نعمتی در این دیدار با اشاره به توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در زمینه های مختلف، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی به عنوان متولی امور زراعی و باغبانی در شهرستان می‌تواند با همکاری دانشگاه، بعضی از مشکلات منطقه را از محل همکاری‌های دو طرفه با پشتیبانی استادان مجرب و دانشجویان برطرف کند.

وی ادامه داد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در زمینه زراعت، باغبانی، تولیدات گیاهی، گیاه پزشکی، صنایع غذایی و... می‌توانند کشاورزی منطقه را متحول کنند. توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در جهت خدمت به مردم منطقه و کشور است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با تأکید بر ضرورت حضور دانشگاه در طرح های کشاورزی و باغبانی اظهار داشت: احداث گلخانه هیدروپونیک و طرح های پرورش ماهیان، توسعه ماندگاری پسته تازه و پیشگیری از سرمازدگی درختان پسته در دستور کار واحد دانشگاهی دامغان است.

در ادامه جلسه، سیدمحسن طباطباییان با اشاره به طرح ایجاد کلینیک در بخش خصوصی با توجه به ویژگی‌های علمی دانشگاه گفت: آمادگی داریم تا در بخش اجرایی طرح‌های مشترک بین دانشگاه و جهاد کشاورزی، همکاری کنیم و با ایجاد مرکز تحقیقات، شرکت‌های دانش‌بنیان و کلینیک تخصصی همراه با دانشگاه سرفصل‌های مهمی از موفقیت را شاهد باشیم.

وی افزود: جهاد کشاورزی با نزدیک شدن به دانشگاه، تقویت می‌شود و پیشنهادهای تحقیقاتی جهاد کشاورزی سامان خواهد گرفت.

201

کد خبر: 961164

وب گردی

وب گردی