برگزاری دومین دوره اردوی حیات طیبه در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی گفت: دومین اردوی تشکیلاتی حیات طیبه ویژه تشکل‌های سیاسی شهریور سال جاری در واحد تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از واحد تبریز، دکتر میرزا آقا بابازاده در جمع روسای واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان‌شرقی با توجه به شرکت 300 نفر از اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌ها و تشکل‌های دانشجویی در این اردو اظهار کرد: این اردو ویژه فعالان تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، اردبیل و زنجان است.

وی تصریح کرد: اعضای بسیج دانشجویی، اعضا و معاونان کانون‌های فرهنگی، مدیران مسئول، سردبیران و نویسندگان نشریات دانشجویی نیز در این اردوی یک هفته‌ای شرکت می‌کنند.

بابازاده هدف از برگزاری این اردو را ارتقای تفکر دینی، روحیه پرسشگری، تعمیق و آگاهی‌های معرفتی و سیاسی دانشجویان و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه دانشگاه به ویژه در حوزه کرسی‌های آزاداندیشی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم و بصیرت اعلام کرد.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب، نشست‌های سیاسی، اکران و نقد فیلم و برنامه‌های ورزشی و تفریحی را از دیگر برنامه‌های این اردو دانست و گفت: ثبت‌نام در این اردو به‌صورت متمرکز و از طریق سامانه Tashakol.iau.ir انجام می شود.

201

کد خبر: 961171

وب گردی

وب گردی