المپیاد ورزشی دانش آموزی سما دانشگاه آزاد اسلامی  در واحد خرم آباد آغاز شد

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش آموزی پسران سما منطقه جنوب کشور، در سالن ورزشی شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، قدرت اله شاکرمی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد گفت: این المپیاد در دو بخش شمال و جنوب به میزبانی گیلان و لرستان برگزار می شد. سلامتی جسم و روح، زمینه تحصیل و تهذیب نفس را فراهم می کند.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد نیز در این مراسم گفت: برای یک ورزشکار، ایمان به خدا و غلبه بر نفس لازم است و اگر ورزشکار به درجه ای از شهرت و مقام رسید، نباید خدا را فراموش کند و تحت تأثیر هوای نفس قرار گیرد و همه چیز باید ختم به ایمان، پروردگار و قرب الهی شود.
وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که مهمان ویژه این مراسم بود، رمز موفقیت خود را توکل به خدا و ائمه (ع)، تلاش و دعای خیر پدر و مادر دانست.
اهدای لوح یادبود به ملی پوش فوتبال ایران و رژه تیم های شرکت کننده در این مسابقات ازجمله تیم های اصفهان (نجف آباد)، خوزستان، کرمانشاه، مرکزی، فارس و لرستان از برنامه های مراسم افتتاحیه بود.

201

کد خبر: 961174

وب گردی

وب گردی