23 تیرماه؛  افتتاح مجدد خط 7 مترو تهران

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: 6 کیلومتر از خط ۷ مترو شنبه 23 تیرماه افتتاح و در دست بهره برداری قرار می گیرد و ایستگاه هایی که از شنبه فعالیتشان را آغاز می کنند، ایستگاه های شهید نواب صفوی، بریانک، مهدیه، کمیل و رودکی هستند.

فرنوش نوبخت در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز با اشاره به افتتاح 6 کیلومتر از خط ۷ که با پنج ایستگاه فعالیتش را از شنبه اغاز می کند، گفت: شش کیلومتر از خط ۷ مترو شنبه 23 تیرماه افتتاح و در دست بهره برداری قرار می گیرد و ایستگاه هایی که از شنبه فعالیتشان را آغاز می کنند، شامل ایستگاه های شهید نواب صفوی، بریانک، مهدیه، کمیل و رودکی است.

وی گفت: پنج ایستگاهی که قرار است افتتاح شود از لحاظ تجهیزات کامل ، بدون نقص و دارای استاندار در بخش های مختلف است و در برآورد اولیه سرفاصله حرکت قطارها به صورت آزمایشی 15 دقیقه است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در ادامه افزود: به مرور زمان روند کارکرد در خط 7 مترو تهران بهتر خواهد شد و سرفاصله حرکت قطارها در ایستگاه ها را کاهش می دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که، آیا با کمبود قطار در خط 7 مواجه خواهیم بود گفت: مترو ی تهران با کمبود قطار مواجه است و مشخص است که تمام خطوط دارای قطارهای پیشرفته نیستند اما امیدواریم با همین تعداد قطار خط 6 و 7 را بهره برداری کنیم.


نوبخت در پایان گفت: از ایستگاه توحید تا میدان صنعت و از ایستگاه مهدیه تا ایستگاه بسیج هم در دست تکمیل و رفع نواقص است، که تا اواخر پاییز در دست بهره برداری قرار می گیرد.


706

کد خبر: 961195

وب گردی

وب گردی