دانشجوی واحد شبستر به عنوان مشاور امور جوانان  شورای اسلامی شهرستان تبریز منصوب شد

محمد همتی دانشجوی دکتری حرفه¬ای دامپزشکی واحد شبستر از سوی رئیس شورای شهرستان تبریز به عنوان مشاور امور جوانان و فرهنگی این شورا منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، طی حکمی از سوی دکتر شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهرستان تبریز آقای محمد همتی به عنوان مشاور امور جوانان و فرهنگی شورای اسلامی شهرستان تبریز منصوب شد.

در این حکم خطاب به آقای محمد همتی آمده است: «نظر به سوابق و تجارب مفید جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور امور جوانان و فرهنگی شورای اسلامی شهرستان تبریز منصوب می­نمایم.»

شهرام دبیری در این حکم ابراز امیدواری کرده است با استعانت از خداوند متعال و الهام از تعالیم عالیه دین مبین اسلام و با بهره­گیری از تجارب حاصله و توان علمی در حسن انجام وظایف محوله موفق و موید باشد.

محمد همتی از دانشجویان فعال فرهنگی رشته دکتری حرفه­ای واحد شبستر، عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر مسئول نشریه دانشجویی دامپزشکی واحد شبستر هست.

گفتنی است نشریه دانشجویی دامپزشکی با مدیر مسئولی وی در سال 1395 رتبه اول جشنواره کشوری نشریات دانشجویی را در گروه علوم پایه کسب کرده بود.

کد خبر: 961201

وب گردی

وب گردی