بخشنامه فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از تصویب بخشنامه فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 97 در هیات رئیسه این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بخشنامه فراخوان جذب سال 97 اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز به استان ها ابلاغ می شود، گفت: این فراخوان صرفاً در سطح مقطع دکتری تخصصی انجام می شود.

وی با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید براساس میزان نیاز به اعضای هیات علمی پزشکی و غیرپزشکی با مراجعه به سایت sajed.iau.irاعلام نیاز کنند، گفت: بعد از نیازسنجی و وارد کردن لیست اعضای هیات علمی موردنیاز به سامانه مذکور، با تایید معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و ریاست واحد دانشگاهی، این موضوع عملیاتی شده و فرآیند مربوط به آن در بخش هیات علمی به انجام می‌رسد.

دکتر رهایی خاطرنشان کرد: هیات اجرایی جذب باید براساس شاخص های نسبت استاد به دانشجو در واحد دانشگاهی استان، منطقه و دانشگاه، نیاز خود به اعضای هیات علمی را استخراج و اعلام کند.

وی با تاکید بر اینکه این بخشنامه از امروز به تمامی واحدهای دانشگاهی ارسال می شود، گفت: مراحل بعدی و ثبت‌نام داوطلبان برای جذب هیات علمی با توجه به مصوبات هیات مرکزی جذب انجام خواهد شد که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود.

201

کد خبر: 961214

وب گردی

وب گردی