برگزاری بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

با حضور قریب به 150 نفر بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به صورت همزمان در تمامی واحدها و مراکز آموزشی و همچنین آموزشکده های سمای این استان برگزار گردید.

به گزارش ایسکانیوز، محمدابراهیم طلوع دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت : در این دوره از مسابقات، کارکنان در سه رشته ادعیه و زیارات، تفسیر سوره حمد و احکام به رقابت پرداخته که به رتبه های اول تا سوم هر رشته به ترتیب 400، 350 و 300 هزارتومان به صورت کارت هدیه توسط واحدهای دانشگاهی شان اهداء خواهد شد.

مسئول کانون قرآن و عترت واحد لاهیجان با اشاره به ماندگاری و اثربخشی فعالیت های قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی و الگوپذیری سایر دانشگاه ها و نهادها از اینگونه فعالیت ها گفت: به لطف خدا و حمایت های همیشگی حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی از این حوزه معنوی و انرژی بخش، پرچم قرآن و عترت در دانشگاه همواره در اهتزاز بوده است.

وی وجود 500 کانون قرآن و عترت در سراسر کشور و سیاست های حمایتی دانشگاه از این حوزه را مایه دلگرمی خادمان قرآنی دانست و افزود: کار قرآنی و فرهنگی، کاری دلی و عاشقانه است که در صورت وجود چنین نیروی قدرتمند درونی در نیروهای قرآنی، تمامی موانع احتمالی در مسیر راه به لطف خداوند متعال و برکت قرآن کریم هموار خواهد شد.

کد خبر: 961232

وب گردی

وب گردی