روزهای پرکار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری مصاحبه های دوره دکتری

مصاحبه های دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه شنبه 19 تیرماه در 10 منطقه آمایشی این دانشگاه آغاز شد و تا 25 تیرماه ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مصاحبه های دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در 10 منطقه آمایشی و در واحدهای دانشگاهی علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، ساری، تبریز، قزوین، کرمانشاه، اصفهان، شیراز، کرمان، مشهد و اهواز در حال برگزاری است.

مصاحبه دوره دکتری تخصصی منطقه ۷ شامل استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با حضور هزار و 750 نفر در ٨٦ رشته محل در حال برگزاری است و تا اواخر هفته آینده ادامه دارد.

همچنین بیش از هزار و 650 داوطلب مصاحبه دکتری در منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی شامل استانهای کردستان، کرمانشاه، لرستان و ایلام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به رقابت می پردازند.

مصاحبه‌های دوره دکتری منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی نیز با حضور داوطلبانی از استان های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان آغاز شد‎.

مصاحبه آزمون دکتری تخصصی فنی و مهندسی سال تحصیلی 98-97 در 54 رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب به عنوان پایگاه برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی رشته های فنی و مهندسی استان تهران ( منطقه آمایشی 1 ) با حضور 323 نفر از اساتید و اعضای هیات علمی و تعداد 2 هزار و 406 داوطلب پذیرفته شده در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است.

مصاحبه‌های دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 9 شامل استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سمنان در 88 رشته شامل 39 رشته علوم انسانی، 12 رشته کشاورزی، 14 رشته فنی مهندسی، 16 رشته علوم پایه ، 2رشته هنر، 4 رشته زبان و یک رشته دامپزشکی طی 6 روز و تا 25 تیرماه در واحد مشهد برگزار می شود.

گفتنی است برای اولین بار سیستم جدیدی طراحی شده و با حذف مصاحبه کاغذی، امتیازات در سامانه ثبت می‌شود. با این روش به‌موقع بررسی‌های لازم انجام شده و نتایج اعلام می شود.

مصاحبه‌ دوره دکتری تخصصی سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی سال برای منطقه 2 آمایشی، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان های گیلان ، گلستان و مازندران از صبح امروز در واحد ساری آغاز و تا شنبه 23 تیر ادامه خواهد داشت.
با توجه به قرار گرفتن واحدهای سه استان شمالی گیلان، گلستان و مازندران در منطقه 2 آمایشی کلیه داوطلبانی که واحدهای این سه استان را انتخاب کرده انده، برای شرکت در مصاحبه دوره دکتری تخصصی باید برابر جدول زمانبندی در واحد ساری حضور یابند.
دکتر کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری با حضور در حوزه های مختلف برگزاری در واحد ساری، از روند برگزاری آزمون بازدید کرد.

نتایج نهایی آزمون دوره‌های دکتری تخصصی دهه اول شهریور اعلام خواهد شد.

کد خبر: 961239

وب گردی

وب گردی