مصاحبه بیش از یک هزار داوطلب دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز

مصاحبه منطقه ای پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال 1397 که برای دومین بار در کشور اجرا می شود،  مورد استقبال داوطلبان قرار گرفت .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز، دکتر سروش زرین آبادی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با بیان این مطلب افزود: براساس بخشنامه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، امسال مصاحبه در 10 منطقه دانشگاهی مطابق تقسیم بندی طرح آمایشی آموزش عالی کشور انجام می شود که در استان خوزستان، واحد اهواز به عنوان مرکز استان جهت برگزاری مصاحبه دکتری پذیرفته شدگان منطقه ده دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مصاحبه دکتری از 19 تیرماه آغاز و تا 23 تیرماه نیز ادامه خواهد داشت گفت: اعضای کمیته مصاحبه علمی متشکل از مدیر گروه آموزشی، اعضای گروه و نماینده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشکده‌ علوم انسانی واحد اهواز به صورت کاملا مکانیزه به مصاحبه تخصصی بیش از یک هزار و صد داوطلب دکتری می پردازند.

وی بیشترین داوطلبان مصاحبه دکتری را مربوط به رشته های حقوق خصوصی، روان شناسی، حقوق جزا و جرم شناسی و همچنین فیزیولوژی ورزشی خواند و گفت: قبول شدگان مصاحبه دکتری ، نیمه اول شهریورماه از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود.

کد خبر: 961300

وب گردی

وب گردی