تهران - ایسکانیوز: با وجود دعوت مهدی رحمتی به اردوی تیم ملی، این بازیکن احتمالا در اردوی پرتغال غایب خواهد بود.

کی‌روش دیروز بعد از مدت‌ها مهدی رحمتی را به تیم ملی دعوت کرد. رحمتی حدود یک سال و نیم پیش از تیم ملی خداحافظی کرد و بعد از آن هیچوقت توسط کی‌روش دعوت نشد. با وجود حضور نام رحمتی در لیست اولیه، احتمالا این بازیکن در اردوی پرتغال حاضر نخواهد بود.

فهرست نهایی تیم ملی روز دهم مهر ماه اعلام می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان روز 12 مهر به پرتغال سفر می‌کنند. بر اساس عرف مرسوم، چند روز قبل از اعلام اسامی تیم ملی مدارک لازم از بازیکنانی که در فهرست تیم ملی هستند گرفته می‌شود اما رحمتی ویزا و سایر مدارکش را به فدراسیون تحویل نداده است. با توجه به فاصله 4 روزه تا سفر تیم ملی به پرتغال، بعید است رحمتی بتواند همراه با دیگر بازیکنان به کشور پرتغال سفر کند.

در صورتی که نام رحمتی در لیست نهایی کی‌روش نباشد هم دعوت دوباره او را می‌توان پایان مشکلات سرمربی تیم ملی و دروازه‌بان سابق استقلال دانست. رحمتی این روزها در پیکان خوب بازی می‌کند و در صورتی که بتواند نظر کی‌روش را جلب کند، کار چندان سختی برای پس گرفتن شماره یک تیم ملی نخواهد داشت. رحمان احمدی، دانیال داوری و علیرضا حقیقی در یک سال و نیم گذشته هر کدام مقطعی دروازه‌بان اصلی تیم ملی بودند.
کد خبر: 96136

وب گردی

وب گردی