حسینی در اردوی اسلوونی

سیدمجید حسینی با وجود ادعای مدیران باشگاه استقلال مبنی بر این که اجازه جدایی ندارد با باشگاه ترکیه‌ای به توافق نهایی رسیده و حتی پیش‌قرارداد خود را نیز امضا کرده است.

به گزارش ایسکانیوز،مدافع ۲۲ ساله ایران و باشگاه استقلال بعد از بازی‌های خوب در جام جهانی که به ادعای خودش تنها با اتفاقی عجیب برای هم‌باشگاهی باتجربه‌تر در تیم ملی ایران فرصت بازی در روسیه را به دست آورد در توافق با ترابوزان اسپور قراردادی سه ساله به امضا رسانده که طبق بند‌های این قرارداد باشگاه ترکیه‌ای برای هر فصل ۲۵۰ هزار یورو خالص به این بازیکن پرداختی خواهد داشت ضمن اینکه آپشن‌هایی نیز برای او در راه افزایش این رقم تا ۳۵۰ هزار یورو در نظر گرفته است از جمله حضور در بیش از ۵۰ درصد بازی‌های فصل، قهرمانی در جام‌های داخلی و کسب سهمیه حضور در بازی‌های اروپایی.

مسئولان باشگاه ترابوزان با همکاری اسپانسر البسه خود درصدد ارائه پیراهن شماره ۵ با نام سیدمجید حسینی به طرفداران خود از طریق فروشگاه‌های رسمی این باشگاه در شهر ترابوزان هستند. حسینی که در استقلال شماره ۵ را بر تن داشت حالا تصمیم گرفته در اولین تجربه لژیونری هم با این شماره پیراهن به میدان برود به این امید که انتخاب خوش‌یمنی برای او باشد تا ترابوزان برای او سکوی پرتابی در راه حضور در باشگاه‌های بزرگ اروپایی شود.

این بازیکن قرار است به همراه اعضای دیگر تیم راهی اردوی اسلوونی شود.

کد خبر: 961369

وب گردی

وب گردی