هدف دشمنان تکه  تکه شدن نقشه ایران است

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: دشمنان کاری به ارتشی، سپاهی، بسیجی و مسلمان و غیرمسلمان ندارند و تنها هدفشان این است که نقشه ایران باید تکه تکه شود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ طی سخنانی در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از برگزاری این همایش گفت: افتخار می‌کنم که میان عزیزانی حضور دارم که همرزم و هم‌سنگر بوده‌ایم و هستیم.

وی افزود: امروز دشمنان برای زمین زدن نظام جمهوری اسلامی و تکه تکه کردن نقشه ایران تا بن دندان مسلح و متحد شده‌اند. آن‌ها کاری به ارتشی، سپاهی، بسیجی و مسلمان و غیرمسلمان ندارند و تنها هدفشان این است که نقشه ایران باید تکه تکه شود. در چنین شرایطی بسیجیان برای حفظ وحدت، تکلیف و وظیفه سنگین‌تری نسبت به سایر اقشار بر دوش خود دارند.

یزدی با بیان اینکه بسیجیان باید همه مردم را با همه سلیقه‌های فکری، سیاسی و اعتقادی دور هم جمع کنند، تصریح کرد: ارتش، سپاه و بسیج برای این ایجاد نشده‌اند که از خودشان دفاع کنند. آن‌ها به وجود آمده‌اند تا از آحاد مردم ایران دفاع کنند.

وی تصریح کرد: بسیجیان باید هر گوشه‌ای که زمینه خدمتگزاری به مردم وجود دارد، وارد شوند، بدون آنکه بگویند این حوزه و این صحنه مال کیست. البته که ما برای اهداف رهبری فرزانه‌مان هزینه خواهیم شد و در راستای سیاست‌های رهبری عمل می‌کنیم، اما در خدمتگزاری به مردم هیچ چون و چرایی نداریم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تاکید بر اینکه باید نگاه و تفکر بسیجی را بسط داد، گفت: بسیجیان خادم مردم، چشم پاک ترین، باحیاترین، عفیف‌ترین، با حجاب‌ترین و کم هزینه‌ترین مردم هستند و باید همواره بار مردم را به دوش بکشند.

یزدی با نام بردن از برخی شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، تصریح کرد: ما باید به تاسی از شهدا، همه آن چه که این شهدا برای همرزمانشان به عنوان الگویی ماندگار داشتند را در خود جمع کنیم. آن‌ها در دوران حیات با افتخار زیستند و با افتخار شهید شدند. اگر می‌خواهیم نه برای جایگاه و رتبه که برای شبیه بابایی‌ها و همت‌ها شدن زندگی کنیم، باید در خدمتگزاری مردم ایثار و از خودگذشتگی داشته باشیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ تصریح کرد: اگر ما حجاب را ترویج و امر به معروف و نهی از منکر می‌کنیم، به این دلیل نیست که مادر، همسر و فرزندان ما چادری هستند و می‌خواهیم مردم هم به سلیقه ما لباس بپوشند. معنی‌اش این نیست که ما خود صالحیم و دیگران خطاکارند. ما معتقدیم که همه مثل هم و در کنار هم هستیم، اما می‌خواهیم طلاق و فساد را در جامعه کم کنیم، سلامت جامعه را بالا ببریم و جامعه را اصلاح کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان نیز مانند بقیه مردم اشتباه می‌کنند، گفت: فرق ما با بقیه مردم این است که اگر اشتباه کنیم، خودمان تذکر می‌دهیم و خودمان در اصلاح اشتباه و مجازات خطاکار پیش قدم خواهیم بود.

یزدی ادامه داد: ان شاءالله که خداوند به همه ما توفیق دهد در این برهه حساس که دشمن با تمام توان خود به میدان آمده و حتی آبروی نداشته‌اش را هم پای برخورد با جمهوری اسلامی ایران ذبح کرده‌اند، به وظیفه خود عمل کنیم.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها امروز از کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل به خاطر پیش‌نویس چند قطعنامه علیه رژیم کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی خارج می‌شوند، تعهدهای جهانی را زیر پا می‌گذارند و از سازمان‌های بین‌المللی خروج می‌کنند. آن‌ها از آن چه بدان افتخار می‌کرده‌اند عبور کرده‌اند، زیرا فهمیده‌اند که دشمنی با ایران چهره آن‌ها را افشا کرده و در این راه این ظاهرسازی‌ها دیگر فرقی برایشان نمی‌کند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در ادامه سخنان خود با اشاره به تحقق «بسیج جهان اسلام» یادآور شد: امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی در روزهای پایانی عمر پر برکتشان در سخنانی فرمودند روزی بسیج جهان اسلام محقق خواهد شد و امروز این اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه استکبار تلاش می‌کرد تا در سوریه و عراق غده سرطانی دیگری را برای منطقه ایجاد کند، افزود: آن‌ها داعش را برای یکی دو سال ایجاد نکردند. آن‌ها می‌خواستند منطقه و جهان اسلام تا صد سال درگیر داعش باشد و یک رژیم صهیونیستی دیگر ایجاد کنند. با این حال با شکل‌گیری بسیج جهان اسلام از کشورهای مختلف در مقابل آن‌ها، سیلی خوردند. آن‌ها امروز فهمیده‌اند که بسیج جهان اسلام با آن‌ها و برنامه‌ها و اهداف شومشان چه کرده است.

یزدی در پایان با بیان این که امروز همه بسیجیان در افتخارات بسیج جهان اسلام و پیروزی‌های آن در سوریه و عراق سهیم هستند، تاکید کرد: باید مراقب بود که دشمن با ابهام‌آفرینی، دروغ پراکنی و تفرقه‌افکنی نتواند خللی در این موفقیت‌ها ایجاد کند.

302

کد خبر: 961404

وب گردی

وب گردی