احترام به استقلال اقتصادی کشور باید در مدارس آموزش داده شود

استاندار اصفهان در جمع معاونان آموزش ابتدایی ومسئولان آموزش و پرورش عشایر سراسر کشور گفت: معلمان تلاش کنند تا در کنار مفاهیم علمی واجتماعی که به دانش آموزان آموزش می دهند، احترام به استقلال اقتصادی کشور نیز آموزش داده شود واین مسئله ای ارزشمند است که باید به آن پرداخته شود.

به گزارش ایسکانیوز، پیش از ظهر امروز، محسن مهرعلیزاده گفت: روحیه فراگیری و رشد در وجود همه قومیت های مختلف ایران پر رنگ است ودر اصفهان توجه به علم آموزی یکی از ویژگی های منحصر به فرد مردم است.

وی افزود: ضروری است دانش آموزان در کنار پایبندی به آموزه های دینی و ملی، روحیه خودباوری و خود اتکایی را در خود تقویت کنند.

مهر علیزاده با اشاره به شرایط سیاسی کشور تصریح کرد: تهدیدات دشمن همواره از اول انقلاب وجود داشته است اما کاری از پیش نبرده اند و هر بار با شکست روبرو شده است، اما وظیفه ما است که، روی استقلال اقتصادی بیش از پیش کار کنیم واین موضوع باید از مدارس وتوسط معلمان آغاز شود.

استاندار اصفهان یادآور شد: معلمان تلاش کنند تا در کنار مفاهیم علمی واجتماعی که به دانش آموزان آموزش می دهند، احترام به استقلال اقتصادی کشور نیز آموزش داده شود واین مسئله ای ارزشمند است که باید به آن پرداخته شود.


706

کد خبر: 961474

وب گردی

وب گردی