نمایندگان مجلس از راه‎اندازی واحد علوم تحقیقات در زاهدان حمایت کردند

دکتر دهمرده در دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان بر سرآمد بودن مراکز آموزش عالی استان سیستان و بلوچستان به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از واحد زاهدان، دکتر حبیب الله دهمرده در جمع هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان از رؤسای قبل و بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی در استان سیستان و بلوچستان قدردانی و تشکر کرد و با بیان اینکه عملکرد موفق در حوزه آموزش عالی باقیات و صالحات است، حمایت کامل خود را از برنامه‎های دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد و افزود: هر برنامه و فعالیت مثبتی در امر آموزش در منطقه به عنوان یک سرمایه بلند است و نتایج اثر بخش آن در آتی دیده می‎شود.

عضو کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تربیت نیروی انسانی متخصص، گفت: من در استان‎های مختلف در حوزه گسترده‎ای فعالیت‎های مثمرثمر و مطلوبی انجام داده‎ام، اما آن بخش از عملکردی که با افتخار از آن یاد می‎کنم، فعالیت‏های مثبتی است که در بخش آموزش عالی انجام شده است.

دهمرده با اشاره به استفاده بهینه از فرصت‎ها در راستای تعالی و پیشرفت، خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل دانشگاه و مجلس برای دستیابی به نتایج قابل قبول و ارزنده باید به صورت دوسویه و همراه باشد.

در بخش دیگری از این دیدار دکتر سلطانعلی میر ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه و قدردانی از حضور نماینده مردم زابل در جمع هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، اظهار داشت: اعلام آمادگی، حمایت و پشتیبانی نمایندگان ارزشی و متعهد استان از برنامه‎ها و استراتژی‎های دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مهمترین نقاط قوت این مجموعه عظیم آموزشی بوده که خود محرک مناسبی برای تلاش و جهد بیشتر خواهد بود.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد این مجموعه آموزشی، نگاه راهبردی و استراتژی نمایندگان استان ارزشمند خواند و بیان کرد: عدم توزیع عادلانه رشته در دانشگاه‎ها، مراکز و موسسات آموزش عالی استان مانع از پیشرفت قابل انتظار استان شده و حرکت موفق در مسیر تعالی، مستلزم بازنگری و بازاندیشی کارشناسانه تأسیس و توزیع رشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اشاره به ظرفیت‎ها و پتانسیل‎های مناسب استان و دارا بودن موقعیت مناسب جغرافیایی و فرهنگی استان، خواستار حمایت نمایندگان مجلس از راه‎اندازی علوم و تحقیقات زاهدان، پشتیبانی از برنامه‎های تأسیس و راه‎اندازی مجدد واحد عمان و تأسیس رشته‎ها و جذب دانشجوی خارجی در واحد بین‎الملل زابل شد.

کد خبر: 961477

وب گردی

وب گردی