تقویت بنیه فکری  تشکل‌ها با ایجاد حلقه‌های مطالعاتی به سرانجام می‌رسد

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به فعالان تشکل‌های دانشجویی گفت: اتلاف وقت جایز نیست؛ باید در راستای گفتمان‌سازی و تصمیم‌سازی قدم بردارید.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، شمس در اولین نشست هم‌اندیشی اعضای شورای مرکزی اتحادیه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دفاتر حراست در واحدهای دانشگاهی همکاری لازم را با تشکل‌های دانشجویی دارند و در این زمینه مرکز حراست دانشگاه آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات عزیزان است.

وی فعالیت در تشکل‌های دانشجویی را محلی برای تمرین کار فکری و سیاسی دانست و افزود: حرکت تشکل‌ها باید به سمت مبانی و اصول خاصی چون حاکمیت ملی، وحدت و تقویت ارزش‌های فرهنگی باشد و منجر به فرهنگ‌سازی شود.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: فعالان دانشجویی می‌توانند با استفاده از نظرات ملی و هم‌افزایی خود در مقابل کسانی که برای شکستن بنیان کشور کمر همت بسته‌اند، بایستند و انسجام ملی را به نمایش بگذارند و باید بدانند که راه مقابله مقاومت و ایستادگی همراه با تدبیر ملی است.

شمس با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه صلاح و فساد جامعه از دانشگاه آغاز می‌شود، گفت: برای رسیدن به استقلال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید عملکرد صحیح و درستی از خود در دانشگاه نشان دهیم.

وی سیر مطالعاتی را برای فعالان دانشجویی در تشکل‌ها ضروری دانست و افزود: تقویت بنیه فکری اعضای تشکل‌ها با ایجاد حلقه‌های مطالعاتی به سرانجام می‌رسد و این عمل سبب پرورش افکار نو در آنها می‌شود.

شمس در پایان خطاب به دانشجویان، گفت: اتلاف وقت جایز نیست؛ باید در راستای گفتمان‌سازی و تصمیم‌سازی قدم بردارید و بر مفاهیم عمیق تمرکز نمایید و از سطحی‌نگری بپرهیزید تا بتوانید فارغ از هرگونه جهت‌گیری در راستای چشم‌انداز آینده گام بردارید.

202

کد خبر: 961480

وب گردی

وب گردی