کلوپ: هوادار قدیمی شقیری هستم/ ژردان تفاوت زیادی در لیورپول ایجاد می کند

سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: بازیکن جدید ما می تواند تفاوت قابل توجهی در ترکیب ایجاد کند زیرا توانایی بازی در پست های مختلف را دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول از خرید ژردان شقیری به عنوان خرید جدید تابستانی قرمزها بسیار خوشحال بوده و معتقد است وینگر سوئیسی می تواند تفاوت زیادی در ترکیب لیورپول رقم بزند.

سرمربی آلمانی در مصاحبه با سایت رسمی لیورپول گفت: وقتی کسی مانند ژردان در دسترس قرار می گیرد شما باید واکنش نشان دهید، اگر باهوش هستید و ما این کار را انجام دادیم. او سرعت و توانایی های قابل توجهی دارد که برای تیم و سبک بازی ما کاملا مفید است. ما به خوبی برای خرید او حرکت کردیم و اکنون او باید خودش را تحت فشار قرار دهد و به چالش بکشد و ما نیز او را تشویق به ادامه تلاش کنیم. از نظر ما او کسی است که می تواند تفاوت قابل توجهی در ترکیب ایجاد کند زیرا توانایی بازی در پست های مختلف را دارد. او همچنین به ما انعطاف بیشتری می دهد که چگونه از بازیکنان فعلی نیز بهتر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: وقتی او در بازل بازی می کرد، فوتبالش را دنبال می کردم و در آلمان نیز پیگیر بازی او بودم. یکی از هواداران طولانی مدت او هستم. اکنون پاداش اضافه این است که او در لیگ برتر حضور داشته و می داند این لیگ چگونه است و خود را با شدت و سختی آن وفق داده است. او در جام جهانی نیز عملکرد خوبی داشت و اکنون با اعتماد به نفس و باور زیاد به جمع ما اضافه شده است. در نهایت باید گفت که ژردان کاملا مناسب سیستم لیورپول است. او توانایی های فردی بسیار خوبی دارد.

606

کد خبر: 961483

وب گردی

وب گردی