مهم ترین مهره تلاش های برجام کیست؟

سفر مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل به روسیه و تجزیه و تحلیل نتایج آن مورد توجه اکثر مطبوعات داخلی صبح امروز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، سفر دکتر علی اکبر ولایتی به روسیه با هدف تسلیم پیام مقام معظم رهبری و حسن روحانی رئیس جمهور، به "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه و همچنین حضور وی در اندیشکده والدای مسکو در مطبوعات داخلی و خارجی بازتاب فراوانی داشت.

همچنین حضور دکتر ولایتی در بخش خبری ساعت 21 سیما و تشریح نتایج این سفر به روسیه نیز در صفحات اول بسیاری از مطبوعات صبح امروز(23 تیر) دیده می شد.

*"روزنامه کیهان" در صفحه اول خود به بخشی از سخنان دکتر ولایتی در این سفر مبنی بر تبعات عدم فروش نفت ایران اشاره کرده است.

*"روزنامه وطن امروز" در صفحه اول خود سفر دکتر ولایتی را دیداری پر بار توصیف کرده است و طی گزارشی به ابعاد این سفر پرداخته است.

* "روزنامه فرهیتخگان" صبح امروز در صفحه اول خود با تیتر "بسته مسکو" به این سفر اشاره کرده است و همچنین به ادامه روند و همکاری نظامی ایران و روسیه در سوریه پرداخته است.

*"روزنامه جوان" در تیتر یک خود به ملاقات دکتر ولایتی و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اشاره کرده و همچنین سخنان وی مبنی بر اخراج آمریکایی ها از منطقه را مورد بحث و ارزیابی قرار داده است.

* "روزنامه شرق" نیز در تیتر یک خود به اظهارت دکتر ولایتی مبنی بر عدم تمایل ایران به مذاکره با آمریکا اشاره کرده است.

*روزنامه اطلاعات علاوه بر این که در صفحه اول خود به سفر دکتر ولایتی اشاره کرده است، سرمایه گذاری کلان روسیه در صنعت نفت و گاز جمهوری اسلامی ایران را مورد ارزیابی قرار داده است.

* روزنامه اعتماد در صفحه اول خود به سخنان دکتر ولایتی درباره خروج آمریکا از منطقه خاورمیانه اشاره داشته است.

*روزنامه ابتکار نیز از این قائده مستثنی نبود و در صفحه اول خود به سخنان دکتر ولایتی مبنی بر عدم مذاکره با آمریکا اشاره کرده است.

گفتنی است دکتر علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب، پس از پایان سفر خود در روسیه به پکن و پایتخت چین سفر خواهد داشت.

خبرنگار: شایان دنیادیده

302

کد خبر: 961486

وب گردی

وب گردی