اختصاص منابع استانی جهت ارتقای تاثیرگذاری دانشگاه محقق اردبیلی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر صرفه جویی و حذف هزینه‌های زائد مراکز آموزش عالی تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه محقق اردبیلی، منصور غلامی در دیدار با اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن قول مساعد برای حل مشکلات دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص کمبود فضاهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و اجرای پروژه‌های عمرانی این دانشگاه کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری و نیز در سال‌های آتی، کمک‌های بیشتری نسبت به سال های گذشته برای دانشگاه محقق اردبیلی می‌کنیم، اضافه کرد: صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حذف هزینه‌های زائد باید در دستور کار دانشگاه‌ها قرار بگیرد.

استاندار اردبیل نیز در این دیدار گفت: به منظور ارتقای تاثیرگذاری دانشگاه محقق اردبیلی در سطح ملی و استانی، اعتبارات لازم و مورد نیاز از منابع استانی برای تسریع در پیشرفت پروژه‌های عمرانی دانشگاه اختصاص داده خواهد شد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دانشگاه، گفت: پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار دانشگاه محقق اردبیلی مشخص شده و در راستای تسریع در اجرای آنها تلاش می‌کنیم.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی کتابخانه مرکزی، ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی و ساختمان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی با زیربنای تقریبی ۱۵ هزار مترمربع در طول دو سال آتی به بهره‌برداری می رسد.

حبیبی ادامه داد: از محل فروش خوابگاه دانشجویی و سایر منابع، ساخت دو خوابگاه پسرانه و دخترانه، در برنامه سال‌های ۹۷ و ۹۸ قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: با مساعدت وزیر علوم، تصویب احداث استخر این دانشگاه در برنامه سال ۹۸ قرار گرفت.

202

کد خبر: 961498

وب گردی

وب گردی