هیأت عالی نظارت دبیرخانه هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی از واحد خمینی شهر بازدیدکردند

هیأتی مرکب از مدیران کل فناوری و فرآیندها و برنامه ریزی استراتژیک دبیرخانه هیأت موسس و اعضای هیأت عالی نظارت منطقه 6 دانشگاه آزاد اسلامی از دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد خمینی شهر، در این بازدید امکانات و فضاهای آموزشی و اداری، کتابخانه، سالن مرجع، سالن های مطالعه، شرکت ها، واحدها و هسته های رشد و فناوری، مرکز رشد، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، مسجد النبی (ص) و مجموعه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر مورد بازدید قرار گرفت.

همچنین این هیأت با حضور در نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی با برخی محصولات ابتکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر از جمله دوچرخه الکتریکی، طراحی و ساخت داربست های نانو کامپوزیتی، بینی الکترونیکی، ساخت نمونه ربات لوله نورد بومی، سامانه نوین استحصال آب SATCO ، نخستین اپلیکیشن و سامانه نیروگاهی ایران، سامانه هوشمند سازی مراکز درمانی و تشکیل پرونده الکترونیک، دستگاه کاهنده آلایندگی و کاهنده مصرف سوخت « رداکس» و ربات های پرنده عمود پرواز آشنا شدند.

مرکز ارتقاء شایستگی های حرفه ای دانشجویان « SCD » ارائه کننده 4 هزار و 200 برنامه مهارت آموزی فنی و حرفه ای که در آن دانشجویان در کنار تحصیلات دانشگاهی، مهارت های فنی و حرفه ای را نیز فرا می گیرند، مورد توجه هیأت عالی قرار گرفت.

در پایان این دیدار اعضای هیأت بازدید کننده با حضور در یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی با آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

202

کد خبر: 961504

وب گردی

وب گردی