حسینی: وضع پرسپولیس بدتر از همه تیم‌هاست

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این که فلان مجری می‌گوید بازیکن چه کار کرده که از تیم ملی خط خورده است، حرف خوبی نیست و جو را خراب می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیدجلال حسینی درباره اردوی پیش‌فصل تیم فوتبال پرسپولیس در کرواسی اظهار داشت: یک اردوی خوب در شرایط آب و هوایی بسیار مناسب داشتیم و تمرینات سنگینی هم در این اردو انجام دادیم. کارهای بدنسازی خوبی در کرواسی انجام شد و یکی از اردوهای خوبی بود که تیم ما در چند سال اخیر برگزار کرده است.

وی در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش تصریح کرد: بله، مصدومیت داشتم. این نوع مصدومیت‌ها در شرایط بدنسازی برای همه بازیکنان پیش می‌آید اما خدا را شکر مشکل خاصی نیست.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدارهای دوستانه این تیم در اردوی کرواسی گفت:ما چهار بازی دوستانه در این اردو برگزار کردیم اما همان‌طور که قبلاً هم گفتم شرایط پرسپولیس سخت است. قبلاً این حرف را زدم اما برداشت بدی از حرف‌هایم شد. منظور من این است ما از نیم‌فصل سال گذشته نتوانسته‌ایم بازیکن جدیدی جذب کنیم و امسال هم نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. از الان تا نیم‌فصل بازیکن جدید نخواهیم داشت. این مسئله دست و پای پرسپولیس را بسته است. قرار است در لیگ قهرمانان آسیا هم با تیمی بازی کنیم که به مراتب از تیم ملی قطر قوی‌تر است. در این شرایط دست و پای پرسپولیس را بسته‌اند. برانکو هم این موضوع را به خوبی می‌دانست و به همین خاطر در این اردو بیشتر به جوانان بازی داد چون آنها قرار است تا نیم‌فصل به تیم ما کمک کنند.

حسینی در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس با اقداماتی که در فصل نقل‌وانتقالات انجام داده‌اند شرایط مطلوبی را برای این باشگاه فراهم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از نظر طرفداران بله، این شرایط مطلوب است، اما از نظر بازیکنان فکر می‌کنم ما به مشکل خواهیم خورد. ما سوپرجام، لیگ برتر و دو بازی سخت مقابل الدحیل قطر داریم و باید با این تیم بجنگیم. فکر می‌کنم این سخت‌ترین شرایطی است که می‌تواند برای ما رقم بخورد. باز هم می‌گویم ما با تیمی بازی داریم که از تیم ملی قطر هم قوی‌تر است. بازیکنان جدید در نیم فصل دوم به جمع ما اضافه می‌شوند، ما تا آن زمان 20 بازی داریم اگر در این دیدارها نتیجه نگیریم زمانی که بازیکنان جدید هم به جمع ما اضافه می‌شوند کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: امیدوارم هواداران گول افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند، نخورند. اگر بحث شرایط مالی است وضع پرسپولیس بدتر از همه تیم‌هاست. پرونده‌هایی وجود دارد که گرشاسبی در حال مدیریت آنهاست. من به عنوان کاپیتان تیم دوست ندارم دو ماه دیگر دوباره این بحث شروع شود که پرسپولیس در خطر کسر 6 امتیاز قرار دارد. کارهایی انجام شده اما هنوز اصل کار مانده است. ضمن اینکه در این شرایط حساس ما سه بازیکن خوب‌مان شامل محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی را هم از دست داده‌ایم و وضعیت وحید امیری و علیرضا بیرانوند هم مشخص نیست.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیشنهادات علیرضا بیرانوند و وحید امیری تأکید کرد: مطمئناً این دو بازیکن پیشنهاداتی دارند و باشگاه هم در تلاش است تا آنها را حفظ کند. این موضوع شرایط را سخت می‌کند. در هر صورت امیدوارم بازی‌ها شروع شود و تیم ما هم دیگر حاشیه‌ای نداشته باشد.

حسینی در واکنش به برگزاری دیدار سوپرجام بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس و اینکه آبی‌پوشان قصد ندارند در این مسابقه شرکت کنند، تصریح کرد: ما به‌عنوان یک بازیکن برای برگزاری این مسابقه آماده هستیم، اما واقعاً مشکلات لیگ برتر ما به حدی است که صحبت نکنم، بهتر است! خیلی از تیم‌ها وضعیت خوبی ندارند، اما سازمان لیگ هم فقط دستور می‌دهد که بازی‌ها باید برگزار شود و برایش مهم نیست در لیگ برتر چه می‌گذرد. خیلی از تیم‌های ما مشکل دارند و هنوز استادیوم آنها مشخص نیست، ولی سازمان لیگ فقط می‌گوید باید بازی‌ها برگزار شود به همین خاطر است که هیچ کدام از بازیکنان ایرانی به حق‌شان نمی‌رسند. آقایان نشسته‌اند و کارشان را انجام می‌دهند و برای‌شان هیچ چیز مهم نیست. آنها اگر جرأت دارند با بازیکنان و مربیان خارجی این کارها کنند.

وی در این‌باره اضافه کرد: صحبتی که من می کنم کلی است و این اعتقاد را دارم که مدیران قبلی پرسپولیس برای این تیم زحماتی کشیدند، اما حرفم این است چرا هر مدیری سر کار می‌آید هر کاری دلش می‌خواهد می‌کند؟! البته طیبعی است که این‌طور باشد، چرا که او مطمئن است محکوم نمی‌شود و به این خاطر هم هر کاری دلش بخواهد انجام می‌دهد. تا زمانی که برنامه‌ریزی درستی در برخورد با این مسائل در فوتبال‌مان نباشد این روال ادامه خواهد داشت. این مسئله فقط در پرسپولیس نیست، بلکه در همه باشگا‌ه‌ها شاهد این اتفاقات بوده‌ایم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه علی‌اکبر طاهری برای پرسپولیس زحمت کشیده است، یادآور شد: نمی‌خواهم منکر زحمات طاهری شوم، اما یکسری مشکلات برای باشگاه پیش آمده است که به مدیران قبلی برمی‌گردد، شرایطی که برای خود طاهری هم وجود داشت. چندین سال است که این اتفاقات در پرسپولیس رخ می‌دهد، بدون اینکه مدیران محکوم شوند.

کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: ما بازی با الدحیل را پیش‌رو داریم که بسیار حساس است. اما در این شرایط ما در بازی‌ها دوستانه‌مان با هفت هشت بازیکن جوان به میدان رفتیم که در همین بازی‌ها هم به مشکل خوردیم. در این شرایط چطور باید در بازی‌های حساس آسیایی و لیگ که همه از ما انتظار برد دارند و حتی در شهرستان‌ها هم که ورزشگاه‌ها پر می‌شوند، بازی کنیم؟!

سید‌جلال حسینیدر واکنش به این سؤال که چرا بعد از خط خوردنش از تیم ملی سکوت اختیار کرد؟، گفت: در این مورد فعلاً صلاح نمی‌دانم صحبت کنم، اما یک مسئله مهم است که باید به آن اشاره کنم. بعد از اینکه از تیم ملی کنار گذاشته شدم مردم خیلی نسبت به من لطف داشتند و همه حمایتم کردند. جا دارد از همه آنها تشکر ویژه کنم و امیدوارم در آینده بتوانم محبت‌های‌شان را جبران کنم. در مورد تیم ملی فعلاً قصد حرف زدن ندارم، اما باید این نکته را بگویم آنهایی که اعتقاد داشتند عزم جدی برای حمایت از تیم ملی وجود ندارد، اشتباه می‌کردند، چرا که در جام جهانی همه ما شاهد حمایت و عزم جدی مردم بودیم. ما مردمی داریم که در همه صحنه‌ها هستند و دیدید که چطور برای تیم ملی سنگ تمام گذاشتند. آنهایی که گفتند عزم ملی نیست الان باید از مردم عذرخواهی کنند.

کاپیتان پیشین تیم ملی در ادامه با اشاره یه خط خوردنش از این تیم قبل از جام جهانی عنوان کرد: وقتی فلان مجری تلویزیون پشت میز می‌نشیند و می‌گوید فلان بازیکن مشخص نیست برای چه از تیم ملی خط خورد باید این را بداند که آن بازیکن چهار سال صبح و عصر تمرین کرده است. وقتی سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد فلان بازیکن را کنار بگذارد باید به تصمیم او احترام گذاشت، چرا که از نزدیک شاهد تلاش بازیکن تیمش بوده است و در آخر تصمیمی به صلاح تیمش گرفته و باید به آن احترام گذاشت، اما اینکه فلان مجری می‌گوید بازیکن چه کار کرده که از تیم ملی خط خورده است، حرف خوبی نیست و جو را خراب می‌کند. حرف‌های زیادی است که می‌شود زد، اما زمان آن مناسب نیست.

وی در پایان در واکنش به این مسئله که چرا در این مقطع که هنوز بازی‌های لیگ شروع نشده است، حرف‌هایش را نمی‌زند،خاطرنشان کرد: منتظرم شرایطش فراهم شود و باید ببینم در آینده چه پیش خواهد آمد.

604

کد خبر: 961511

وب گردی

وب گردی