بازتاب سفر دکتر ولایتی در رسانه های عرب زبان

سفر مشاور مقام معظم رهبری به سوریه بازتاب مهمی در رسانه های عرب زبان داشت و این رسانه ها به تحلیل ابعاد سیاسی و اقتصادی و استراتژیک این سفر پرداختند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز،سفر دکتر علی اکبر ولایتی به روسیه و ارسال پیام مقام معظم رهبری به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه بازتاب گسترده ای در رسانه های عرب زبان داشت.

سایت ها و روزنامه های عرب زبان با تحلیل روابط استراتژیک مسکو و تهران و بررسی مناسبات دیرینه جمهوری اسلامی ایران و همسایه شمالی این سفر را در آستانه سفر "دونالد ترامپ"رییس جمهوری ایالات متحده به مسکو مهم و استراتژیک برشمردند.

"الوحده"در خبری فوری به نقل از "اسپوتنیک" روسیه با مهم خواندن سفر مشاور مقام معظم رهبری به مسکو با بررسی روابط اقتصادی و نفتی ایران و روسیه این سفر را در راستای مبارزه با تحریم های اعمال شده علیه ایران پراهمیت برشمرد.

سایت های "الدیار"لبنان، کوردستان تی.وی"،آزویژیون"آذربایجان و نیز سایت های خبری مصر ،"المرکزیه" و "الوحده" و "عرب امروز" و....با تاکید بر نقش پررنگ ایران در سوریه و با تاکید بر گفته دکتر ولایتی مبنی بر بی توجهی ایران به خواست آمریکایی ها برای بر خروج از روسیه به تبیین ابعاد حضور پررنگ ایران در منطقه پرداختند.

کد خبر: 961512

وب گردی

وب گردی