آموزش معلمان یکی از اولویت های ساماندهی نیروی انسانی است

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آموزش معلمان یکی از اولویت های ساماندهی نیروی انسانی است که همه آنها باید به روز باشند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد اردبیل، دکتر علیرضا منظری توکلی رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در دومین گردهمایی روسا و دبیران شورای نظارت و هماهنگی سما سراسر کشور در واحد اردبیل گفت: بعد از 30 سال فعالیت مدارس سما، باید در بحث نیروی انسانی ساماندهی ویژه صورت گیرد و آموزش معلمان یکی از اولویت های ساماندهی نیروی انسانی است که همه آنها باید به روز باشند.

وی با اشاره به بروکراسی موجود در سازمان سما، اظهار داشت: در کنار نظارت جدی به دنبال تفویض اختیار به استان ها و مراکز سما هستیم.

دکتر منظری توکلی، ایجاد انستیتو بین المللی زبان سما را به عنوان یکی از مهمترین بحث های درآمدهای غیر شهریه ای سما معرفی کرد و گفت: به روز رسانی سامانه آموزشکده و مدرسه از موارد مورد تاکید است که انتظار می رود سامانه های موجود به روز رسانی و فعال باشند.

رئیس سما دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با صدور بخشنامه ای از همه استان ها خواستیم که یک مجتمع آموزشی نمونه در هر استان ایجاد شود و آن را به عنوان الگو معرفی تا در سراسر استان اجرا شود و همچنین مصوبه ای با آموزش و پرورش به امضا رساندیم که مدارس ورزش و هنر در استان ها ایجاد شود.

دکتر منظری توکلی امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور را بی بدیل دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به شرایط و امکانات موجود و حضور نیروی انسانی ماهر، در تربیت معلم به خوبی عمل می کند و می توان گفت از صلاحیت بالاتری در این خصوص برخوردار است.

وی به انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش اشاره و تصریح کرد: تفاهم نامه ای با نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال عملیاتی شدن است که در استان هایی که نیروی زمینی دارد قابل بهره برداری است و موضوع در تامین درآمدهای های غیر شهریه ای نقش مهمی می تواند ایفا کند.

دکتر منظری توکلی در دومین گردهمایی روسا و دبیران شورای نظارت و هماهنگی سما سراسر کشور از رئیس و معاون سما استان های برتر در زمینه توسعه مدارس جدیدالتاسیس و آموزشکده ها تقدیر کرد.

202

کد خبر: 961539

وب گردی

وب گردی