خانواده ها، آموزش و پرورش را با کلاس درس، دانش آموز و معلم قضاوت می کنند

رییس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی در گردهمایی مشترک معاونان وزیر، مدیران کل و معاونان پژوهش و برنامه‌ریزی استان ها گفت: کانون اصلی خدمات آموزش و پرورش، معلم، کلاس درس و مدرسه است.

به گزارش ایسکانیوز" اسفندیارچهاربند "در گردهمایی مشترک معاونان وزیر، مدیران کل و معاونان پژوهش و برنامه ریزی استان ها، با اشاره به دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی گفت: ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش از اهمیت ،حساسیت و جایگاه بالایی برخوردار است و آموزش و پرورش تنها دستگاهی است که ماموریت سازمانی‌اش بیشتر از آن که به فضا و تجهیزات وابستگی داشته باشد به کمیت و کیفیت نیروی انسانی بستگی دارد و اگر عامل انسانی از آموزش و پرورش حذف شود نقص غیرقابل جبرانی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: بخشی نگری، اولویت شناسی و تفویض اختیار از مهمترین ابعاد و مولفه‌های دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی ٩٧-٩٨ است.

رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی ضمن اهمیت اجتماعی مدرسه و نقش آن در جامعه گفت: اجتماع و خانواده ها، آموزش و پرورش را با کلاس درس، دانش آموز و معلم قضاوت می کنند و مهرماه با ساماندهی مناسب نیروی انسانی می توانیم پاسخگوی مطالبات والدین و جامعه در خصوص شروع کلاس های درس با حضور معلمان باشیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،چهاربند گفت: کانون اصلی خدمات آموزش و پرورش که معلم،کلاس درس و مدرسه است باید حمایت و صیانت و تقویت شود و ضروری است که ضمن استمرارخدمات آموزشی و پرورشی مدرسه از ایجاد هزینه اجتماعی و استفاده نامناسب از منابع مدرسه که بر خدمات مدرسه تاثیر می گذارد، پرهیز شود.

شایان ذکراست اسفندیار چهاربند در این نشست به تبیین دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی سال تحصیلی٩٧-٩٨پرداخت.

700

کد خبر: 961639

وب گردی

وب گردی