فغانی: تمام تلاش‌مان در راستای درخشش نام ایران است

داور بین المللی کشورمان گفت: از وزیر ورزش و جوانان که در دو مرحله پیام های دلگرم کننده ای صادر کرد تشکر ویژه دارم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا فغانی، داور بین المللی کشورمان که هم اکنون در روسیه به سر می برد در خصوص قضاوت های تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه گفت: در تمام تورنمنت ها و رقابت هایی که حضور داریم تلاش می‌کنیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و تمام تلاش مان برای درخشش نام ایران است.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه عملکرد مثبتی داشت و رضایت مسئولین فیفا و ناظرین داوری را جلب کرد.

فغانی با بیان این که خیلی دوست داشتیم به هدف بزرگ مان که قضاوت فینال جام جهانی بود دست پیدا کنیم، افزود: متاسفانه این امر حاصل نشد ولی خوشحالم همه از عملکردمان راضی هستند. این موفقیت حاصل زحمات و کار تیمی بود.

وی با تشکر از تمام مردم و مسئولینی که در این راه تیم داوری ایران را حمایت کردند، افزود: از سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که در دو مرحله پیام های دلگرم کننده ای صادر کرد تشکر ویژه دارم. حمایت سلطانی فر باعث شد ما با روحیه مضاعف وارد زمین شویم و بهترین قضاوت خود را داشته باشیم.

فغانی در پایان گفت: از سایر مسئولین، ورزشکاران، هنرمندان و عزیزانی که در این مدت همراه ما بودند و با تشویق‌های خود به ما روحیه می دادند تشکر می کنم. تمام این تشویق‌ها و پیام‌ها باعث دلگرمی ما شده بود و ما هم تلاش کردیم به نحو احسن کار خود را انجام دهیم.

تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه ساعت 2:30 بامداد سه شنبه 26 تیر ماه از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران می شود.

604

کد خبر: 961656

وب گردی

وب گردی