شهادت دو نوجوان فلسطینی در نوار غزه

در حمله دیروز هواپیماهای رژیم صهیونیستی به نواز غزه دو نوجوان فلسطینی شهید شده بودند. امروز اعلام شد که آنها برای بازی به پارک رفته بودند که مورد حمله قرار گرفتند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، این دو نوجوان که "امیر النیمرا" 16 ساله و " لئی کوهیل" 15 ساله بودند برای بازی به پارکی در نزدیکی ساختمانی در حال احداث در منطقه "الکتیبه" رفته بودند که با حمله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

پدربزرگ شهید "امیر النیمرا" که هم اسم نوه اش است گفت:" این دو نوجوان برای بازی به پارک رفته بودند. اسرائیل دو کودک بی گناه را به قتل رساند. آنها همیشه با هم بودند و در روز حادثه در هیچ منطقه نظامی حضور نداشتند ولی نظامیان اسرائیلی با بی وجدانی و بی رحمی تمام آنها را به شهادت رساندند."

براساس منابع وزارت بهداشت فلسطین، این حملات پس از یک روز درگیری در مرز بین غزه و اسرائیل رخ داد که در آن یک فلسطینی کشته و حدود 220 زخمی بر جای گذاشت.

از سوی دیگر، ارتش اسرائیل اعلام کرد که مردان مسلح فلسطینی 31 شات را در اسرائیل اخراج کردند و گنبد آهن موفق به دستگیری شش تن از آنها شدند، در حالی که هیچ تلفات گزارش نشده است.

از زمان آغاز اعتراضات مردم غزه به اقدامات رژیم صهیونیستی و برگزاری "راهپیمایی بزرگ بازگشت" صدها فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

کد خبر: 961665

وب گردی

وب گردی