خادمان امام رضا(ع) به دیدار خانواده شهدا می روند

فرهنگسرای خاتم(ص) همزمان با دهه کرامت و به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) ویژه برنامه «زیر سایه خورشید» و دیدار خادمان حرم رضوی با خانواده شهدا را برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز به مناسبت دهه کرامت خادمان آستان قدس رضوی در این منطقه حضور یافته و با هدف ترویج فرهنگ رضوی، دیدارهایی با خانواده شهدای حرم، بیماران بستری در بیمارستان و هم چنین اهالی منطقه خواهند داشت.

بر اساس این گزارش خادمان حرم امام رضا(ع) حامل پرچم متبرک حرم مطهر آن حضرت خواهند بود و بسته های متبرکی را به خانواده شهدای مدافع تقدیم خواهند کرد.

ویژه برنامه زیر سایه خورشید یک شنبه 31 تیر ماه با اهتزاز پرچم متبرک رضوی در صبحگاه مشترک ناحیه مقاومت بسیج مسلم بن عقیل (ع) از ساعت 8 صبح آغاز می شود.

کاروان خادمان رضوی در ادامه برنامه های خود در بیمارستان خیریه شهید غیاثی حضور یافته و سپس به عیادت توان یابان در موسسه توانبخشی رعد الغدیر خواهند رفت.

خادمان رضوی هم چنین برای حضور در ویژه برنامه ستارگان پرفروغ و جشن میلاد شهدای متولد تیر ماه ساعت 16 در موزه شهدای منطقه 18 حضور خواهند یافت. برنامه ادای احترام خادمان رضوی به شهدای مدافع حرم نیز عصر همان روز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی و با حضور 14 خانواده شهید مدافع حرم منطقه ساعت 17برگزار خواهد شد.

پایان بخش ویژه برنامه زیر سایه خورشید دیدار اهالی منطقه 18 با خادمین حرم رضوی است که در قالب جشن استقبال در ساعت 19 برگزار می شود.

ویژه برنامه " زیرسایه خورشید " یک شنبه 31 تیر از 9 تا 19 تهران میزبان شهروندان است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

700

کد خبر: 961692

وب گردی

وب گردی