سمینار آشنایی با مفاهیم ایمنی و آتش نشانی در واحد کرمانشاه برگزار شد

یازدهمین سمینار آشنایی با مفاهیم ایمنی و آتش نشانی ویژه مسئولان نهاد ایمنی دفاتر حراست واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز از واحد کرمانشاه، یازدهمین سمینار آشنایی با مفاهیم ایمنی و آتش نشانی، در راستای توانمندسازی علمی و کاربردی مسئولان نهاد ایمنی دفاتر حراست واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان های کردستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، ایلام، آذربایجان شرقی و غربی، هرمزگان، یزد، گلستان و کرمانشاه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

دکتر محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه درخصوص هماهنگی و آشنایی با مقوله پدافند غیرعامل گفت: برگزاری این گونه سمینارها یک ضرورت است برای آگاهی یافتن از شرایط و الزام به رعایت ایمنی در کار و برای پیشگیری از وقوع حوادثی که پس از رخداد دارای هزینه فراوانی است.

وی افزود: استفاده از علم متخصصان در زمینه آگاهی یافتن از شرایط ایمنی و رعایت پدافند غیرعامل، باعث اقدام مناسب در شرایط پیشگیری و وقوع حادثه است که در این راستا نیروی انسانی بخش مهمی است.

در ادامه بهنام محمدزاده معاون آموزش سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه درخصوص مباحث آتش سوزی و فرهنگ ایمنی مطالبی ارائه کرد.

201

کد خبر: 961754

وب گردی

وب گردی