ام باپه: نمی خواهم نقشی معمولی داشته باشم/ جاه‌طلبی خود را نشان دادیم

مهاجم 19 ساله تیم ملی فوتبال فرانسه، قهرمانی در جام جهانی را عاملی برای گرفتن انگیزه بیشتر در مسیر پیشرفتش عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، کیلیان ام باپه، بهترین بازیکن جوان جام جهانی 2018 روسیه پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل کرواسی و فتح جام جهانی، در گفت و گویی با خبرنگاران اعلام کرد او و تیمش از روز اول جاه طلب بودند و حالا با افتخار از روسیه به فرانسه باز می گردند.

ام باپه در این باره اظهار داشت: از همان ابتدا با وجود اینکه می دانستیم راهی طولانی در پیش داریم، جاه طلبی خود را نشان دادیم. بسیار خوشحال هستم. حالا قهرمان جهانیم و به آن می بالیم. زندگی کردن به عنوان قهرمان جهان دقیقا همان چیزی است که هرکسی از خود می خواهد. بسیار خوشحالیم و باعث افتخار ماست که توانستیم مردم فرانسه را خوشحال کنیم. می دانستیم در راستای فراموش کردن اختلافات و مشکلات مردم، باید نقش‌مان را بازی و به آنها کمک کنیم.

وی در مورد لقب جوان‌ترین گلزن فینال جام جهانی پس از «پله»، اسطوره فوتبال برزیل خاطرنشان کرد: افتخار بزرگی است؛ برای همین چیزها بازی می کنیم. از همان روز اول گفتم نمی خواهم نقشی ساده و معمولی در فوتبال جهان داشته باشم و حالا قهرمانی در جام جهانی، عاملی است تا سخت تر تلاش کنم و بهتر از قبل ظاهر شوم؛ البته همین حالا هم همه چیز عالی به نظر می رسد.

606

کد خبر: 961768

وب گردی

وب گردی