وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به استان لرستان سفر کرد

امیر سرتیپ حاتمی به منظور بازدید از واحدهای وزارت دفاع مستقر در لرستان وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هیئت همراه پیش از ظهر امروز دوشنبه 25 تیرماه به منظور بازدید از واحدهای وزارت دفاع مستقر در لرستان وارد فرودگاه خرم آباد شدند و مورد استقبال استاندار لرستان، نمایندگان مردم خرم‌آباد، دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و معاونین استاندار قرار گرفتند.

حاتمی پس از ورود به خرم آباد، با حضور در مجموعه زیتون‌کاری خرم آباد متعلق به شرکت مزارع نوین ایرانیان سازمان اتکا در جریان عملکرد و فعالیت‌های اقتصادی این شرکت قرار گرفت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این بازدید توسعه فعالیت‌های اقتصادی شرکت مزارع نوین ایرانیان سازمان اتکا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت‌های مهم وزارت دفاع برشمرد و اظهار داشت: با عنایت به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان «حمایت از کالای ایرانی»؛ وزارت دفاع با توجه به ظرفیت‌های مجموعه شرکت مزارع نوین ایرانیان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی، فعالیت‌های این شرکت را توسعه خواهد داد.

وی با تاکید بر پشتیبانی از نیروهای مسلح و حمایت از تولید ملی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: مردم و مسئولین وظیفه سنگینی در مقابل تولید داخلی دارند و در این راستا وزارت دفاع تا آخرین لحظه حامی کالای ایرانی خواهد ماند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه بازدید خود در جریان فعالیت‌های شرکت مزارع نوین ایرانیان در حوزه کشت و زراعت قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

302

کد خبر: 961820

وب گردی

وب گردی