آزمون مصاحبه Ph.D رشته‌ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد

رئیس دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از برگزاری آزمون مصاحبه Ph.D رشته‌ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ، دکتر طاهره نصر آبادی رئیس دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اعلام این خبر گفت: داوطلبان آزمون دوره دکتری پرستاری رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که حد نصاب نمره آزمون کتبی را کسب نموده و دانشگاه آزاد اسلامی را برای تحصیل در مقطع دکتری انتخاب نموده اند در آزمون مصاحبه Ph.D رشته‌ پرستاری ماه شرکت کردند.
وی افزود: این آزمون با حضور 52 نفر از متقاضیان درکمال صحت و دقت و با بالاترین استانداردها در تاریخ های 24 و 25 تیر در محل ساختمان دانشکده پرستاری و مامایی به کار خود پایان داد.
وی افزود: بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون مرحله دوم (مصاحبه) به صورت ساختارمند در قالب 6 ایسـتگاه مجـزا برپا و در هریک از ایستگاههای مصاحبه ، راهنمای ایستگاه مربوطه در اختیار داوطلب قرار می گیرد و پس از حضور داوطلب در هـر ایسـتگاه درزمـان تعیـین شده (در حدود ۱۰ دقیقه) ممتحنین با استفاده از چک لیست های موجود برای هـر ایسـتگاه، بـه ارزیـابی داوطلـب پرداختند.
رئیس دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بیان کرد: این دانشکده یکی از مهمترین اهداف و رسالت خود را در ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، مدیریتی و بالینی با کیفیت و مبتنی بر شواهد را جهت تربیت پرستاران توانا برای خدمت در عرصه های مختلف و ارتقاء سطح سلامت جامعه می داند و پذیرش دانشجوی دوره دکتری پرستاری در تداوم این رسالت است.
رییس دانشکده پرستاری و مامایی از بازدید دکتر سید علی ابطحی رییس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و دکترفرهاد ادهمی مقدم مدیرکل توسعه آموزش معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر سید حمید جمال الدینی معاون آموزشی دانشگاه و از زحمات ممتحنین برجسته کشوری، اعضای هیات علمی، معاونان، کارکنان دانشکده پرستاری و مامایی و روابط عمومی دانشگاه که در برگزاری آزمون مصاحبه Ph.D رشته‌ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران قدردانی کرد.

کد خبر: 961848

وب گردی

وب گردی