برگزاری کارگاه مقاله نویسی تخصصی برای انجمن و مجلات IEEE

فعالین دانشجویی دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، اقدام به برگزاری کارگاه مقاله نویسی تخصصی برای انجمن و مجلات IEEE کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، کارگاه یک‌روزه آموزش مقاله‌نویسی تخصصی برای انجمن و مجلات IEEE به همت فعالین دانشجویی دانشکده بهداشت و مهندسی پزشکی و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد.

این کارگاه یک‌روزه که با تدریس دکتر مرتضی مدرسی استاد دانشگاه و یکی از داوران انجمن و نشریه IEEE برگزار شد، به طور جامع به چگونگی تالیف و تدوین مقاله با ذکر جزئیات از ابتدا تا انتها، طریقه ارسال مقالات، چگونگی داوری و نحوه‌ی پذیرش مقالات پرداخته شد.

همچنین در خلال مباحث این کارگاه چگونگی نوشتن بخش‌های مهم و کلیدی در هر مقاله، هم به صورت تئوری و هم عملی تشریح شد.

در طول برگزاری کارگاه، دکتر محمد کریمی‌مریدانی و دکتر ساسان صعودی با راهنمایی‌های کلیدی و مهم خود دانشجویان را در این مسیر همراهی کردند و از محمد هادیان جزی، مسئول برگزاری و کلیه عوامل اجرایی کارگاه تقدیر و تشکر شد.

به گفته هادیان جزی، این کارگاه، با هدف اصلی چاپ مقالات دانشجویان در ژورنال معتبر IEEE برگزار شد و امید است گام مهمی برای تشویق دانشجویان به تولید علم و خدمت به دانش باشد.

202

کد خبر: 961883

وب گردی

وب گردی