دانشجویان برتر، اعضای واقعی هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گردهمایی دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان از ایشان دعوت کرد تا به عنوان اعضای هیات رئیسه در حل مشکلات و ارائه راه‎‌حل در راستای تغییرات اثربخش همکاری کنند.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر سید علی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در اولین گردهمایی دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان از ایشان دعوت کرد تا به عنوان اعضای واقعی هیات رئیسه در حل مشکلات و ارائه راه‌حل در راستای تغییرات اثربخش و ارتقای آموزش، پژوهش و فرهنگ همکاری کنند.

دکتر ابطحی تصریح کرد: «شما دانشجویان، فرزندان ما هستید. درب اتاق من همیشه به روی شما عزیزان باز است. امکان ندارد دانشجویی بیاید و کارش به فردا بماند. امیدوارم شما با ارائه انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات ما را در این مسیر یاری دهید.»

وی افزود: « ما برای بهبود شرایط نیاز به همفکری شما داریم. اگر در امری ما کند هستیم، شما باید به ما گوشزد کنید، اگر شما به اطلاع ما نرسانید ممکن است مشمول گذر زمان شده و با تاخیر انجام شود.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تاکید بر تغییر اثربخش اظهار کرد: «شما را به عنوان امین دانشگاه می‌دانم و از امروز همه شما به عنوان هیات‌رئیسه واقعی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی هستید. من می‌دانم وقتی شما برتر شدید به بهای کم‌خوابی و سختی کشیدن بوده است. شما ممتاز و صاحب برنامه هستید و ما می‌خواهیم که در اداره امور دانشگاه نیز به ما کمک کنید.»

ابطحی در پایان گفت: «شما دانشجویان، نور چشم ما هستید و مسولین این دانشگاه بدانند آنچه در راس کار ماست دانشجوست. من از تک تک استادان، مسولان و کارکنان می‌خواهم که برای برقراری ارتباط صمیمانه با دانشجویان از هیچ کوششی دریغ نکنند.»

روز گذشته اولین گردهمایی دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان در سالن آمفی تئاتر شهید احدی با حضور مسولان و استقبال چشمگیر دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از نفرات برگزیده، آیین‌نامه استعدادهای درخشان و نکات ضروری و مورد نیاز این دانشجویان توسط دکتر مهسا هادی‌پور ارائه شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 961885

وب گردی

وب گردی