مسیر ویژه برای مسافرین ویژه / رشد باغچه‌ای به جای رشد گلخانه‌ای

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان به عنوان مسافرین ویژه دانشگاه یاد و سیاست معاونت آموزشی را بر اساس رشد باغچه‌ای به جای رشد گلخانه‌ای عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر سید حمید جمال‌الدینی، معاون آزموشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران روز گذشته در اولین گردهمایی دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان از طراحی مسیر ویژه برای دانشجویان ویژه و اعمال سیاست رشد باغچه‌ای به جای رشد گلخانه‌ای در این معاونت خبر داد.

جمال‎‌الدینی با تاکید بر توانایی بالای دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان گفت: «برای موفقیت باید بدانیم ما می‌توانیم، من را به ما تبدیل کنیم، سپس نقشه خوب طراحی کرده و به سرعت عمل کنیم. اگر سرعت تغییرات درونی ما از بیرون کندتر باشد آن روز، روز مرگ ما فرا رسیده است.»

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در بخشی از سخنان خود از سیاست رشد باغچه‌ای به جای سیاست رشد گلخانه‌ای یاد کرد و افزود: «شما دانشجویان باید رشد صحیح و پیوسته را در هر محیطی فرا بگیرید و سیاست ما هم بر رشد باغچه‌ای است. شما عزیزان مسافران ویژه ما هستید و ما نیز تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهیم بست تا محیطی مناسب و در خور شما فراهم کنیم تا پس از فارغ التحصیلی با سربلندی از دانشگاه محل تحصیل خود یاد کنید و طرفدار افراطی دانشگاه آزاد اسلامی باشید.»

وی با اشاره به تاکید ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از حمایت ویژه از این دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان، از برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و اقدامات عملی دیگر در آینده نزدیک خبر داد.

در پایان، دکتر زهرا علی نژاد خرم، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و جراح و متخصص قلب و عروق به عنوان نماینده تام‌الاختیار معاون آموزشی در امور دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان به دانشجویان معرفی شد و دانشجویان در جمعی صمیمانه با حضور مسولان به پرسش و پاسخ پرداختند.

کد خبر: 961896

وب گردی

وب گردی