ضرب الاجل 72 ساعته به بادبادک های نوار غزه

رژیم صهیونیستی تنها 72 ساعت برای جلوگیری از پرواز بادبادک ها در نوار غزه فرصت داد.

به گزارش ایسکانیوز، سایت عبری زبان راوتر به نقل از رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تل‌آویو پیش از استفاده از سایر گزینه‌ها علیه نوار غزه، به جنبش حماس در مورد بادبادک های آتش زا، ضرب الاجل 72 ساعته می دهد.

طبق گزارش این سایت عبری زبان، پیامی از مرکز اطلاعات مصر خطاب به مسئولان عالی رتبه جنبش حماس در نوار غزه منتقل شده است مبنی بر این که اسرائیل یک عملیات نظامی گسترده در نوار غزه با حمایتی بین‌المللی آغاز خواهد کرد.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رادیو "مکان" نیز تهدید کرد، در صورتی که جنبش حماس به "اقدامات تحریک‌آمیز" خود در نوار غزه ادامه دهد، به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

لیبرمن مدعی شد، اسرائیل برای ورود به درگیری گسترده در نوار غزه آماده است و اکنون توپ در زمین حماس است و اسرائیل به هر گونه اقدام تحریک‌آمیزی به شدت پاسخ خواهد داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه باز هم مدعی شد، اسرائیل تمام تلاش خود را برای جلوگیری از درگیری همه جانبه در نوار غزه یا یک عملیات نظامی گسترده در آنجا انجام داده و قصد دارد به حماس بفهماند که بهتر است عملکرد خود را تغییر دهد و گرنه گذرگاه کرم ابو سالم بسته باقی خواهد ماند.

عصر روز دوشنبه در پی رصد یک راکت که از داخل نوار غزه شلیک شده بود، آژیرهای هشدار در شهرک‌های اسرائیلی واقع در مرزهای شمالی با نوار غزه به صدا درآمدند.

کد خبر: 961900

وب گردی

وب گردی