تاریخ مسابقات ورزشی گروهی و انفرادی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

معاون فرهنگی و دانشجویی در بخشنامه‌ای به روسای واحدها دانشگاه آزاد اسلامی، زمان و مکان مسابقات انفرادی و گروهی رشته‌های مختلف ورزشی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری در بخشنامه‌ای، مکان و زمان مسابقات رشته‌های اجتماعی دسته یک، دو و انفرادی را اعلام کرد.

مسابقات گروهی در سال جاری در دو دسته برگزار خواهد شد و تیم‌های منتخب استان‌ها که مسابقات استانی خود را برگزار کرده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات حضور یابند.

براساس این بخشنامه باید اقدامات لازم جهت آماده‌سازی تیم‌های برتر، ارسال آلبوم و کارت شرکت در مسابقات حدکثر، تا تاریخ 5 شهریور از طریق سامانه ‌sprt.iau.ir بارگزاری شود.

همراه داشتن آلبوم و لیست ممهور به مهر استان، آیدی کارت ممهور به مهر اداره مسابقات، کارت بیمه ورزشی معتبر، گواهی سلامت و کارت ملی برای ورزشکاران، کارت مربی‌گری برای مربی و حکم کارگزینی برای سرپرستان در محل مسابقه الزامی است.

گفتنی است ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها که از نظر کمیته مسابقات به عنوان بازیکن فنی و برتر انتخاب شوند در تیم‌های لیگ برتر دانشگاه و مسابقات برون‌مرزی اولویت دارند.

جدول زمان‌بندی مسابقات در تصویر زیر آمده است:

کد خبر: 961904

وب گردی

وب گردی